دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رقص مختلط دانش آموزان و معلمان در مدرسه ای در مهاباد + فیلم
2
رقص و آواز در مدارس باز هم جنجالی شد . این بار فیلمی منتشر شده که نشان میدهد معلمان و دانش آموزان در مدرسه ای غیرانتفاعی در مهاباد به صورت مختلط در حال شادی و رقص کردی هستند

رقص مختلط دانش آموزان و معلمان در مهاباد

دلگرم: انتشار فیلم رقص کردی مختلط معلمان و دانش آموزان در یک مدرسه غیر انتفاعی در مهاباد جنجالی شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.

فیلم رقص در مدرسه ی مهابادی


مهدی محمدپور با تأیید خبر موضوع رقص مختلط کردی دانش‌آموزان در یکی از مدارس مهاباد اظهار داشت: اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در جریان این اتفاق که اخیراً در فضای مجازی فیلمی از آن منتشر شده قرار گرفته و این موضوع در دست بررسی است.

وی افزود: اداره بازرسی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد این اتفاق است و در چند ساعت آینده در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

برخورد با با هنجارشکنان رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مهاباد

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای رقص مختلط کردی دانش‌آموزان و معلم‌ها در یک مدرسه غیردولتی شهرستان مهاباد را تأیید کرد و ضمن ابراز تأسف از این اتفاق از برخورد انضباطی با هنجارشکنان خبر داد.

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد انضباطی با هنجارشکنان رقص مختلط کردی دانش‌آموزان و معلم‌ها در یکی از مدارس غیردولتی شهرستان مهاباد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه در اردیبهشت ماه امسال و قبل از ماه مبارک رمضان، مسئولان یکی از مدارس غیردولتی شهرستان مهاباد بدون توجه به ارزش‌های اسلامی جشنی را برپا نموده بودند که به‌محض اطلاع در زمان یادشده اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مذکور با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن شناسایی افراد خاطی برخورد قانونی را متناسب با وضعیت خدمتی هر یک از نیروهای شاغل در واحد آموزشی انجام داده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تصمیم‌گیری درباره موضوع ادامه فعالیت واحد آموزشی غیردولتی ذکرشده به‌جهت تقارن با امتحانات خرداد ماه و رعایت مصالح آموزشی دانش‌آموزان به بعد از اتمام امتحانات موکول شده است.

در این اطلاعیه آمده است: آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد تعلیم و تربیت با مبنا قرار دادن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی وظیفه خود می‌داند با جدیت موضوع را پیگیری نموده و با مسببان این رخداد برابر مقررات برخورد قانونی را معمول نماید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

mammad | ۴ سال پیش
دمشون گرم باید شاد باشید
0
0
یکی | ۴ سال پیش
این دوتا کچل رو باید اعدام کنند هر چه سریعتر! اعدام باید گردد!!!
0
0
پاسخ ها:
مریم | ۴ سال پیش
عزیزم حرف بیخود نزن فک کن اول
0
0

hits