دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آوازخوانی یک زن در ابیانه
14
آواز خوانی در ابیانه برای یک زن دردسرساز شد . خانمی که گفته میشود به همراه یک تور به ابیانه سفر کرده بود در فضای عمومی اقدام به تک خوانی کرده و ویدئوی وی در فضای مجازی به سرعت منتشر شد .

آواز خواندن یک زن در ابیانه

دلگرم: ویدئوی آواز خواندن یک زن در ابیانه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و مورد پیگرد قضایی قرار گرفت .

گفتنی است این خانم جوان که مشغول تک خوانی در محله «هرده» یا «پایین ده» ابیانه است نگار معظم نام دارد و یک هنرمند اهل شیراز است . وی که از طریق یک تور مسافرتی به ابیانه سفر کرده بود با انتشار این ویدئو از طرف دادستانی نطنز مورد پیگرد قرار گرفته است .

فیلم آواز خواندن یک خانم در ابیانه


پس از انتشار این فیلم برخی خبرگزاریها اعلام کردند که دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار داشته که پرونده تک‌خوانی یک زن در ابیانه تشکیل شده و در دادستانی نطنز پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان درباره نفرات هنجارشکن در این جریان خاطر نشان کرده: یک نفر و عده‌ای در این جریان هنجارشکنی کرده که نفر اصلی تحت پیگرد دادستانی دستگاه قضایی است.

ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه بدون راهنمای محلی

به دنبال بروز این اتفاق در ابیانه کاشان رئیس شورای اسلامی ابیانه خطاب به فرماندار نطنز نوشت: رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

محمدرضا علیرضایی رئیس شورای اسلامی روستای ابیانه در واکنش به این موضوع به فرماندار شهرستان نطنز نامه‌ نوشت. متن این نامه در ادامه آمده است:

«حرمت‌شکنی در روستای تاریخی ابیانه بوسیله بعضی از گردشگران و رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی و حرکات نابخردانه آنان موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران ابیانه به‌ ویژه کسانی که گروهی وارد این روستا می‌شوند بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

لذا از آن‌مقام محترم تقاضا دارد دستورات لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم برای ادارات تابعه صادر فرمایید قبلاً از مساعدت در این خصوص می‌فرمایید قدردانی می‌شود».

آواز خواندن یک زن در ابیانه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits