دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لو رفتن ارتباط محمدهادی رضوی با منشی اش
7
در دومین دادگاه رسیدگی به پرونده محمدهادی رضوی داماد شریعتمداری دادستان این پرونده در مورد ارتباط وی با منشی شرکت افشاگری کرد

ارتباط هادی رضوی با منشی اش

دلگرم : در دومین روز دادگاه محمدهادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد ، متهم پرونده بانک سرمایه و همچنین داماد وزیر سابق ( شریعتمداری ) از ارتباط نزدیک وی با منشی اش شریف کاظمی پرده برداری شد.

خریدن مازراتی و خانه لاکچری برای خانم منشی

قهرمانی، نماینده دادستان دادگاه دیروز محمدهادی رضوی همه چیز را درباره هادی رضوی و‌ محمد امامی افشا کرد . او در رابطه با ارتباط محمدهادی رضوی و شریف کاظمی منشی شرکت گفت که متهم ملکی به مساحت ۴۵۶ متر در خیابان آفریقا و ۵ طبقه در خیابان احمد قصیر خریداری می‌کند.

همچنین به نام منشی اش یک ملک رهن کرده و بی‌ام‌و می‌خردو همچنین ملکی از محمد امامی برای خود در خیابان فرشته می‌خرند.

وی همچنین بنز اس ۵۰۰ را هم خریداری می‌کرده است البته باید گفت: همه این خودرو‌ها را با هم داشته است چراکه خبر‌هایی هست که با تشریفات در خیابان‌ها تردد می‌کرد؛ سوزوکی تویوتا بنز و مازراتی.

همچنین موتوری با نام ام وی آگوستا داشته که قیمت آن به اندازه ۱۰ پراید ۵۰ میلیون تومانی بوده است‌

گردش در اروپا با خانم منشی

نماینده دادستان در ادامه گفت تسهیلات هادی رضوی در گردش نبوده است بلکه برای گردش بوده است به طوری که لیست سفر‌های خارجی بعد از اخذ ضمانتنامه حدود ۵۰ کشور را شامل شده است که از جمله آن‌ها ایتالیا آلمان و اتریش امارات عراق و ... بوده است که در برخی از سفر‌ها خانم شریف کاظمی منشی وی نیز همراه بوده است.

separator line

بیشتر بخوانید

زندگی شخصی و اتهامات هادی رضوی داماد شریعتمداری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits