دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آزادی قدیمی ترین زندانی تهران بعد از ۲۰ سال !
1
قدیمی‌ترین زندانی بدهکار جرایم غیر عمد تهران پس از تحمل ۲۰ سال حبس، با پرداخت 145میلیون تومان از سوی خیرین در آستانه نوروز 1398 آزاد شد.

قدیمی ترین زندانی بدهکار تهران آزاد شد

مدیر کل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد استان پس از تحمل ۲۰ سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در آستانه نوروز ۹۸خبر داد.

به نقل از نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت:

« مهندس محمدرضا که در یکی از شهرستان های استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک جهت دریافت مطالبات خویش مبادرت به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.»

وی افزود :محمد رضا که با وجود شکات فراوان و میلیادها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت طی بیست سال زندانی بودن ؛ همسرش نیز جدا شده و عملا کسی پیگیر نجانش نبود ولی مددکاران زندان با پیگیریهای مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.

مدیر کل زندان‌های استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان خاطر نشان کرد: با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از سوی خیرین محمد رضا ۶۷ ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد.

separator line

بیشتر بخوانید:

آتش گرفتن هواپیما ی ایران ایر در فرودگاه مهرآباد + فیلم

دلیل حمله تند علی پروین به فردوسی پور و برنامه ۹۰ چیست؟

واکنش «ابی» به حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits