دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سپیده قلیان : آیا سپیده قلیان بار دیگر بازداشت شده است ؟
0
سپیده قلیان که گفته شده مانند اسماعیل بخشی از فعالان کارگری بوده است یکبار در جریان اعتصابات هفت تپه بازداشت شد وی پس از مدتی با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد اما امروز خبر میرسد که او مجددا بازداشت شده است .

مجله دلگرم : سپیده قلیان که گفته شده مانند اسماعیل بخشی از فعالان کارگری بوده است یکبار در جریان اعتصابات هفت تپه بازداشت شد وی پس از مدتی با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد اما امروز خبر میرسد که او مجددا بازداشت شده است .

یک سایت فارسی زبان نوشت : سپیده قلیان، فعال مدنی، بامداد امروز، یکشنبه، در یک پیام کوتاه توئیتری، از بازداشت خود خبر داد.

مستند طراحی سوخته و اعترافات اسماعیل بخشی و سپیده قلیان

صداوسیمای ایران مستندی تهیه کرده به نام طراحی سوخته که در آن اسماعیل بخشی به جرایم مختلف اعتراف کرده است. این فیلم پس از ادعای شکنجه‌ی بخشی از تلویزیون ایران پخش شده است که در ویدئوی زیر میتوانید تمام این مستند را مشاهده کنید


اسماعیل بخشی ، سپیده قلیان و چند تن دیگر در این فیلم به داشتن ارتباط با گروه‌های مارکسیستی در خارج از ایران اعتراف کرده‌اند. این اتهام پیش از این نیز توسط مقامات وزارت اطلاعات ایران بیان شده بود اما حزب کمونیست کارگری این ادعا را تکذیب می‌کند.

اعترافات تلویزیونی در شرایطی به نمایش درآمد که پرونده شکایت اسماعیل بخشی در مورد شکنجه‌اش هنوز در دادسرای شهرستان شوش حال بررسی است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits