دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پخش فیلم مستهجن از تلویزیون کیش / برکناری و توبیخ مدیران تلویزیون
4
در یکی از شب‌های گذشته فیلمی سینمایی از شبکه کیش پخش شد که متأسفانه در بخشی از آن صحنه‌های مبتذل از این فیلم حذف نشده بود. ر این رابطه از صدا و سیمای کیش خبر می‌رسد که کارمندان خاطی برکنار و توبیخ شدند.

مجله دلگرم : در یکی از شب‌های گذشته فیلمی سینمایی از شبکه کیش پخش شد که متأسفانه در بخشی از آن صحنه‌های مبتذل از این فیلم حذف نشده بود.

انتشار این فیلم اعتراض‌هایی را در فضای مجازی و حقیقی از سوی کیشوندان در پی داشت. در این رابطه از صدا و سیمای کیش خبر می‌رسد که کارمندان خاطی برکنار و توبیخ شدند.

فیلم پخش شده در تلویزیون کیش چه بود ؟

فیلم پخش شده در تلویزیون کیش ، فیلمی سینمایی با بازی جکی جان بود که حاوی تصاویری کاملا مغایر با ضوابط صداوسیمای ایران بود

عذرخواهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش

بدین منظور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با عذرخواهی از عموم شهروندان و مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به ویژه جزیره کیش به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای این مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده است، گفت: «متاسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شدند.»

نجابت با تاکید بر اینکه در نظارت‌های اولیه، تمامی تصاویر نامناسب مشخص و قرار بر حذف آن بوده است افزود: «متاسفانه به دلیل اهمال مدیران و ناظران برنامه، این تصاویر پخش شده است.»

وی بار دیگر با عذرخواهی بابت پخش این تصاویر تاکید کرد: «مدیران و کارکنان ولایت‌مدار، ساعی و پرتلاش مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب محور، می‌کوشند رضایت همشهریان و گردشگران جزیره را فراهم کند.»

توبیخ و برکناری کارکنان صدا و سیمای کیش

این اتفاق در نهایت به برکناری و توبیخ برخی از کارکنان صداوسیمای کیش منجر شد؛ ضمن اینکه وضعیت ادامه‌ی کار مدیرکل صداوسیمای این مرکز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits