دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا مهناز افشار به دادگاه احضار شده است ؟
0
انتشار خبر احضار مهناز افشار به دادگاه و تکذیب آن توسط او
مهناز افشار ، دادگاه

مجله دلگرم : در پی انتشار خبر احضار مهناز افشار بخاطر مداخله پزشکی و تبلیغ دارو برای معتادان، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: این سازمان شکایتی از مهناز افشار نکرده است و احتمالا احضار خانم بازیگر از سوی دادستانی صورت گرفته است.

کیانوش جهانپور در این باره گفت: سازمان غذا و دارو از این بازیگر شکایتی نکرده است اما انتقاد ما از رفتار و اظهاراتی بود که انجام شده و البته تنها محدود به این مورد خاص هم نیست. متاسفانه به طور متعدد شاهد تبلیغات یا دامن زدن به مسایل پزشکی و سلامت از منظر غیر کارشناسی بوده ایم که لزوما با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده اند.

وی با تاکید بر عدم شکایت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت از این بازیگر، افزود: البته احتمالا دادستانی از منظر قانونی و به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

جهانپور ادامه داد: به افرادی‌که به نوعی ممکن است در جامعه اثرگذار باشند، اعم از شخصیت های فرهنگی، هنری، مذهبی و... که اکثرا با نیت مثبت و با هدف ارتقاء سلامت جامعه به مسایل حوزه سلامت ورود می‌کنند، تاکید می‌کنیم که اگر گفتار یا رفتارشان با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده و درست نباشد، افکار عمومی را دچار سرگردانی کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین گفت: بعضا می بینیم که افراد تاثیرگذار مطالبی را در حوزه داروها، واکسن ها و... مطرح می‌کنند که ممکن است با شواهد و مستندات پزشکی و اهداف نظام سلامت همخوانی نداشته باشد. در این صورت نه تنها با سلامت جامعه هم راستا نیست، بلکه می‌تواند با اهداف نظام سلامت مغایر بوده و سلامت جامعه را دچار مشکل کند.

گفتنی است که بنابر اعلام خبرگزاری میزان، دادستانی تهران مهناز افشار را به دلیل مداخله در امور پزشکی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادان در فضای مجازی، برای ادای پاره ای از توضیحات احضار کرده است.

واکنش مهناز افشار به انتشار خبر احضارش به دادگاه

مهناز افشار پیرامون انتشار خبر اخضار شدنش به دادگاه در پیام توئیتری خود این خبر را رد کرد.

مهناز افشار ، دادگاه ، تبلیغ آمپول

مطالب مرتبط :
تبلیغ جنجالی مهناز افشار از یک آمپول
چرا و از چه چیزی همسر مهناز افشار شکایت کرد ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits