دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استاندار تهران: با کار و تولید به مصاف آمریکا می رویم
0
تهران -ایرنا- استاندار تهران گفت: امروز آمریکا با فشار اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است اما باید با کار و تولید به مصاف آمریکا برویم. به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی عصر دوشنبه در...

تهران -ایرنا- استاندار تهران گفت: امروز آمریکا با فشار اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است اما باید با کار و تولید به مصاف آمریکا برویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی عصر دوشنبه در جمع فعالان عرصه تولید و فعالان شهرستان بهارستان با تاکید بر فعالیت واحدهای صنفی و صنعتی با تمام توان افزود: اگر همه شهرستان های استان تهران با فعالیت های مستمر و همه جانبه جوانان خود را شاغل کنند دیگر نیازی به مهاجرت جوانان به خارج و ایجاد رفت و آمدهای غیر ضروری نخواهیم بود.
وی یکی از بزرگترین مسئولیت های مدیران استان تهران را فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال ذکر کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا چرخ تولید و صنعت در کشور بچرخد.
استاندار تهران در ادامه سرمایه گذاری را لازمه رونق صنعتی و اقتصادی در کشور ذکر کرد و افزود: سرمایه گذاری زمانی معنا دارد که واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال به چرخه اقتصاد کشور بازگردد، درغیر این صورت نتیجه حاصل نخواهد شد.
مقیمی ادامه داد: مردم نیز باید با خرید کالاهای داخلی و تولید ملی فرزندان خود را در واحدهای تولیدی حمایت کرده و به رونق اقتصادی کمک کنند.
وی گفت: تولیدکنندگان نیز با احساس مسئولیت تلاش کنند تا ضمن ارتقای کیفیت محصولات خود، قیمت تمام شده را نیز کاهش دهند تا کالای آنان با رغبت مردم مواجه شود.
مقیمی از فرماندارن و مدیران شهرستان های استان تهران خواست، دائما به واحدهای صنعتی و تولید سرکشی کرده و مسائل آنان را بررسی و مشکلاتشان را رفع کنند.
استاندار تهران همچنین خواستار توجه مدیران صنعتی و تولیدی به پیوست های زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و صنعتی شد و افزود: توسعه صنعتی باید همراه با درنظر گرفتن مصرف بهینه انرژی از جمله آب و برق باشد.
نشست صمیمی استاندار تهران با جمعی از فعالان اقتصادی و تولید شهرستان بهارستان برگزار شد و در این نشست فعالان اقتصادی مشکلات خود را طرح کردند.
همچنین مشکلات مالیات بر ارزش افزوده، اختلافات مالیاتی با اداره مالیات، مشکلات بیمه کارگران و جرائم دیرکردها، سرمایه در گردش و مساعدت نکردن بانک ها با تولید کنندگان، مشکل تامین مواد اولیه، مشکل تامین زمین و فضای مناسب برای توسعه فعالیت های تولیدی، مشکلات آب- برق- راه های دسترسی و برخی مسائل مرتبط با شهرداری ها از جمله مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در این نشست بود که توسط صاحبان این صنایع مطرح شد.
شبک**تهرام/7247/6139//1348**1392




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits