دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محموله قاچاق نقره به ارزش ١٢ میلیارد ریال کشف شد
0
تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: 6 بسته 5٠ کیلوگرمی محموله جاساز نقره ذوب شده در کف صندلی عقب خودرو در استان زنجان کشف شده که ارزش محموله طبق برآورد اولیه ١٢ میلیارد ریال است. به...

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: 6 بسته 5٠ کیلوگرمی محموله جاساز نقره ذوب شده در کف صندلی عقب خودرو در استان زنجان کشف شده که ارزش محموله طبق برآورد اولیه ١٢ میلیارد ریال است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی جزئیات کشف 2 محموله قاچاق در استان های زنجان و کرمانشاه و کشف محموله احتکار شده در سه انبار در استان آذربایجان شرقی را اعلام کرد و افزود: پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.
وی اظهار داشت: حسب گزارش نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه در استان زنجان، با همکاری دایره آگاهی پلیس زنجان در کنترل خودروهای عبوری در محدوده زنجان-تهران سه راهی بوئین (شهرستان سلطانیه) از یک دستگاه خودروی سواری، ٣٠٠ کیلوگرم نقره ذوب شده کشف شد.
رایگانی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از سه انبار بیش از 2 هزار قلم کالا احتکار شده به ارزش بالغ بر 100میلیارد ریال کشف، انبارها پلمپ و برای صاحبان آنها پرونده تشکیل شده است.
سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه کرد: همچنین 2 نفر در کرمانشاه شناسایی شدند که قصد داشتند 58 هزار دلار را از طریق جاسازی در یک خودرو به کشور عراق انتقال دهند.
وی با بیان این مطلب که دلارها نیز ضبط و به نمایندگان بانک مرکزی تحویل داده شده است، گفت: با تلاش مأموران هر دو متهم دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند و پرونده آنها نیز در سازمان تعزیرات کرمانشاه در حال رسیدگی است.
اجتمام*٣٢٢٩*1834




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits