دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کشور نیازمند اهداکنندگان خون در سنین مختلف است
0
تهران- ایرنا- رئیس سازمان انتقال خون ایران گفت: فرهنگ اهدای خون از زمان جنگ تحمیلی در کشور شکل گرفت و اکنون با افزایش سن اهداکنندگان، نیازمند ورود افراد جدید در سنین مختلف و تغییر سن اهداکنندگان...

تهران- ایرنا- رئیس سازمان انتقال خون ایران گفت: فرهنگ اهدای خون از زمان جنگ تحمیلی در کشور شکل گرفت و اکنون با افزایش سن اهداکنندگان، نیازمند ورود افراد جدید در سنین مختلف و تغییر سن اهداکنندگان هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، علی اکبر پور فتح الله روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه ای با جمعیت هلال احمر ایران اظهار داشت: اکنون اهداکنندگان مستمر که از زمان جنگ تحمیلی شروع به اهدا خون کرده اند، در سنین 60 و 65 سال هستند و دیگر امکان اهدای خون را ندارند.
وی درباره تفاهمنامه منعقد شده بین جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون توضیح داد: ظرفیت های گسترده هلال احمر امکان همکاری مشترک این نهاد در داخل کشور و همچنین در سطح بین الملل را مهیا کرده است.
پور فتح الله با اشاره به افزایش اهداکنندگان خون در برخی ایام مانند شب های احیا گفت: با آموزش داوطلبان هلال احمر می توان از این افراد در روزهایی که حجم گسترده اهدای خون را داریم، استفاده کنیم.
در حال تکمیل ....
اجتمام*3377*1834




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits