دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاریجانی: از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان وام با بهره پایین پرداخت شود - داعش باعث وهن اسلام است
0
لاریجانی: از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان وام با بهره پایین پرداخت شود - داعش باعث وهن اسلام است - سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسل-لاریجانی-صندوق-توسعه-کشاورزان-بهره-پایین
لاریجانی: از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان وام با بهره پایین پرداخت شود - داعش باعث وهن اسلام است
سیاست > مجلس - ایسنا نوشت:

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گروهک تروریستی داعش گفت: گروهک تروریستی داعش باعث وهن اسلام و عاملی برای تخریب اسلام شده است.

علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در ادامه سفر خود به استان همدان با حضور در یادواره سرداران و 637 شهید شهرستان کبودراهنگ، گفت: تنها نیرویی که در برابر این گروه وحشی ایستاده مجاهدین هستند و این در حالیست که دیگران فقط سخنرانی می‌کنند و پیام می‌دهند که 40 کشور ائتلاف کرده‌اند اما این ائتلاف کجاست و چرا آن را در صحنه نمی‌بینیم؟

او موضوع داعش را توطئه قدرت‌های بزرگ دانست و گفت: قدرت‌های بزرگ این گروه را بلای جان مسلمانان کرده که مسلمانان درگیر شده و مشغول شوند تا از توسعه و رشد باز بمانند.

او در ادامه با بیان اینکه شرکت در یادواره شهدا نهایت سعادت و افتخار است، گفت: یکی از نکات مهمی که در انقلاب اسلامی باعث ارزشمندی جایگاه انقلاب شده حرکت جهاد گونه امام راحل(ره) در انقلاب بود.

لاریجانی گفت: حرکت جهادی امام راحل(ره) برگرفته از اسلام ناب محمدی بود و حقیقت اسلام نیز در همین روحیه جهادی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزتمندی ملت ایران به خاطر مجاهدت شهداست، گفت: اگر ملت در دفاع مقدس اهل مجاهدت نبودند امروز خیلی‌ها هوس می‌کردند که به ایران حمله کنند اما مردم مجاهد سیلی محکمی به دشمنان زدند که دیگر آن راه را تکرار نمی‌کنند.

او ادامه داد: خیلی از کشورها پول دارند اما اهل مجاهدت نیستند و می‌ترسند چراکه اسلام آنها یک اسلام ظاهری است.

لاریجانی با بیان اینکه عزت کشور و ملت در اهل جهاد است، گفت: اگر می‌خواهیم اهل بصیرت باشیم باید اهل جهاد شویم چراکه بصیرت را اهل جهاد دارند.

او در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پرده غفلت را با حرکت جهادی خود کنار زد، گفت: جوانان این کشور راه امام (ره) را شناختند و وارد صحنه شدند و در دفاع مقدس حرکت جهادی خود را انجام دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه منطقه در بحران است، گفت: تمامی کسانی که کلام امام راحل به گوش آنها رسیده در داخل و خارج از کشور راه جهاد را در پیش گرفتند.

لاریجانی گفت: مسیر اصیل انقلاب را که امام خمینی(ره) پایه گذاری کرده امروز مقام معظم رهبری به نیکی و درخشندگی ادامه می‌دهند و مسئولان باید از فرمایشات معظم له پیروی کنند چرا که سعادت کشور در آن است.

او در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات کشور در ابعاد مختلفی است عنوان کرد: مساله کم آبی یک موضوع کشوری است که در تمام کشور فراگیر شده و مسئولان راه‌هایی را اندیشیده‌اند و برخی سرمایه گذاری ها در این امر انجام شده که مشکل آب حل شود.

لاریجانی با بیان اینکه منطقه کبودراهنگ مستعد کشاورزی و دامداری و ... است، گفت: باید به کشاورزان از صندوق توسعه ملی وام هایی با نرخ سود بانکی پائین پرداخت شود تا این بخش حمایت شود.

45231

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits