دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاریجانی:با منابع‌جدید به‌جنگ‌تحریم‌می‌رویم
0
لاریجانی:با منابع‌جدید به‌جنگ‌تحریم‌می‌رویم - رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم نگاه بلند و شجاعانه-لاریجانی:با-منابع-جدید-تحریم-رویم

رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم نگاه بلند و شجاعانه مدیران کشور تاکید کرد و گفت: درست است که منابع مالی کشور در داخل و خارج به خاطر تحریم‌ها محدود شده است، ولی نباید نا امید شد و باید از منابع دیگر استفاده کنیم تا دشمن حس نکند که تحریم ما را تضعیف می‌کند.

لاریجانی:با منابع‌جدید به‌جنگ‌تحریم‌می‌رویم

به گزارش مشرق، علی لاریجانی عصر امروز در مراسم افتتاح پل های جمهوری اسلامی در سالن همایش های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، با ذکر این مطلب که اصولا شرایط کشوری به شکلی است که چاره ای جز این نیست که سلیقه ها باید کمتر در مسیر کار، مانع تراشی کند، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در حضور مردم قم در روز 19 دی بر همین محور بود.

وی تصریح کرد: امروز باید در حل مشکلات کشور، به وحدت سلایق و علایق برسیم زیرا موقعی نیست که کسی بخواهد با خودخواهی بر سر سازندگی کشور مانع تراشی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم نگاه بلند و نگاه شجاعانه مدیران کشور تاکید کرد و گفت: درست است که منابع مالی کشور در داخل و خارج به خاطر تحریم ها محدود شده است ولی نباید نا امید شد و باید از منابع دیگر استفاده کنیم تا دشمن حس نکند که تحریم ما را تضعیف می کند.

وی اظهارکرد: وضعیت بودجه سال آینده کشور این مشکل را خواهد داشت که با منابع محدود و پروژه های عمرانی بسیار زیاد مواجه هستیم ولی باید راهکارهایی چون ورود بخش خصوصی، اوراق مشارکت، فعالیت های تهاتری، فاینانس،صندوق توسعه ملی و... را جایگزین نگاه صرف به بودجه های دولتی و نفتی کنیم.

وی با ذکر این مطلب که پروژه قطار سریع السیر قم،تهران و اصفهان از طریق فاینانس به زودی آغاز می شود، گفت: روز گذشته یکی از مسوولین بانک ها هم قبول کردند که در قم یک بیمارستان تخصصی هزارتخته خوابی در قم ظرف سه یا چهار سال آینده در پردیسان ساخته شود.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای پل های جمهوری نیز نقش مهمی در توسعه شهر قم خواهد داشت؛ باید با همین روش و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی راهکارهای توسعه کشور را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت احداث این پل در روند ترافیکی استان قم، گفت: یکی از مزیت های فعالیت های شهرداری این است که این پروژه ها با توجه به اینکه به رویت مردم می رسد به همین دلیل ایجاد انگیزه می کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر حیثیت بین المللی استان قم تاکید دارند و بیان می کنند که تراز آبادانی آن در این سطح باید در نظر گرفته شود.

لاریجانی اظهارکرد: قم هم یک عقب ماندگی آبادانی در گذشته داشته و هم یک جایگاه مهم نیز امروز به عنوان ام القرای تشیع دارد که باید گام های مهمی در این زمینه برداشت و این مساله نیازمند تلاش همه مدیران است.

رییس مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که پروژه های بزرگ استان و کشور همیشه با عنایت و حمایت مقام معظم رهبری صورت گرفته است، اظهارکرد: این مسایل همگی بیانگر عنایت ایشان به قم و مشکلات مردم قم است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits