دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فقر مهار شیوع بیماری ابولا را دشوار می کند - نمی توان به سرعت جلوی شیوع این بیماری را گرفت
0
فقر مهار شیوع بیماری ابولا را دشوار می کند - نمی توان به سرعت جلوی شیوع این بیماری را گرفت - به گزارش خبرگزاری مهر، مارگارت چان در مصاحبه با ر-مهار-شیوع-بیماری-ابولا-دشوار-توان
فقر مهار شیوع بیماری ابولا را دشوار می کند - نمی توان به سرعت جلوی شیوع این بیماری را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مارگارت چان در مصاحبه با رسانه ها گفت: بیماری ابولا به این زودی ها مهار نخواهد شد. جامعه بین المللی باید همه توان خود را برای کمک های گسترده ، هماهنگ و هدفمند به کار گیرد. آنچه مهار شیوع بیماری ابولا را دشوار می کند ، فقر است.

چان تاکید کرد: گینه ، لیبریا و سیرالئون فقیرترین کشورهای جهان هستند. آنها سال ها درگیر کشمکش و جنگ داخلی بودند که به نظام بهداشت و سلامت این کشورها صدمه زده و نسلی از کودکانش را از تحصیل محروم کرده است.

به گفته مدیر کل سازمان جهانی بهداشت ، در این کشورها فقط یک یا دو پزشک برای هر 100 هزار نفر وجود دارد و این پزشکان اغلب در مناطق شهری مستقر هستند.

وی تصریح کرد:بدتر از همه اینست که حدود 160 نفر از پزشکان و پرستاران آلوده شده و بیش از 80 نفر جان باخته اند.

علاوه بر اینها بخش های ایزوله و قرنطینه در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی این کشورها وجود ندارد.

به نقل از خبرگزاری شین هوا از واشنگتن ، بیماری ابولا که از ماه مارس در غرب آفریقا شیوع پیدا کرده تاکنون بیش از هزار و 300 قربانی گرفته است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits