دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استقبال بانوان ساوجبلاغ از طرح غنی سازی اوقات فراغت
0
استقبال بانوان ساوجبلاغ از طرح غنی سازی اوقات فراغت - سیده ˈهاجر مظفریˈ روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا -استقبال-بانوان-ساوجبلاغ-سازی-اوقات-فراغت
استقبال بانوان ساوجبلاغ از طرح غنی سازی اوقات فراغت

سیده ˈهاجر مظفریˈ روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این کلاس ها در زمینه های آموزشی ، هنری ، مهارتهای زندگی، قرآنی، رایانه ، نقاشی ، ورزشی، خیاطی و فرهنگی با هدف پرکردن اوقات فراغت و آموزش مهارت ها به دختران و مادران به خصوص در روستاهای شهرستان دایر شده است.

وی اظهار کرد: کلاس های تابستانی در10 کانون فرهنگی وابسته به امور بانوان در دو نوبت صبح و عصر در سه ماهه تابستان فعال هستند.

این مسوول بکار گیری مربیان مجرب ، هزینه پایین شهریه کلاس ها ، اعزام شرکت کنندگان به اردوهای زیارتی و سیاحتی منطقه ای ، استانی و کشوری و تشکیل کلاسها در فضای باز و کار گاهی از جمله ویژگی های برگزاری کلاسهای تابستانی در شهرستان ساوجبلاغ است.

مظفری ادامه داد: در این کلاس ها، کارشناسان امور تربیتی ، مذهبی و خانواده مسوولیت آموزش نکات لازم به شرکت کنندگان در زمینه مهارت های ارتباط بین فردی، مسائل دینی ، شرعی ، عرفی ، فلسفه حجاب و عفا ف در جامعه و آسیب های اجتماعی را در قالب کارگاه های آموزشی بر عهده دارند.

وی تجلیل از بانوان فعال درکلاس های تابستانی و بانوانی که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب می کنند را از برنامه های دیگر طرح تابستانه کانون های فرهنگی در این شهرستان ذکر کرد.ک/3

2819/ 691




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits