دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خانم دکتر باردار تنها در اتومبیلش زایمان کرد! عکس
2
دکتر زایمان و زنان در روزهای آخر بارداری زودتر از موعد دچار درد و از نشانه ها متوجه زمان به دنیا آمدن نوزاد شد ، در جاده ای که ترافیک سنگینی داشت بدون کمک کسی خودش نوزاد را به دنیا آورد.

یکی از پزشکان بخش زنان و زایمان بیمارستان کالیفرنیا که تا پیش از آن روز صدها نوزاد را به دنیا آورده بود در روزهای آخر دوران بارداری اش بود که در شرایطی حساس و دور از تمامی امکانات بیمارستانی این بار نوزاد خودش را به دنیا اورد.

خانم دکتر باردار تنها در اتومبیلش زایمان کرد! عکس

"ویکتوریا ویلیامز" که بارداری دوم را تجربه می کرد نوزادش اولش را به طور ناگهانی در خانه به دنیا اورده بود اما برای بارداری دومش تصمیم داشت تا حتما قبل از موعد زایمان به بیمارستان رسیده و با کمک همکارانش زایمان کند ولی بازهم چنین نشد.

روز زایمان که چندین روز زودتر از انتظار رخ داد خانم دکتر زنان و زایمان در خانه متوجه پاره شدن کیسه آب نوزادش شد ، به سرعت برای رفتن به بیمارستان آماده شد.

دکتر ویلیام می گوید:بعد از پاره شدن کیسه آب آماده شدیم و به سمت بیمارستان حرکت کردیم ، از آنجایی که برای زایمان آمادگی نداشتیم 20 دقیقه طول کشید تا لوازم مورد نیاز را با خود برداریم.

وقتی وارد جاده اصلی شدیم ترافیک سنگینی بود ، وضعیت به نحوی بود که حس کردم احتمالا ما برای زایمان به بیمارستان نرسیم ولی همچنان امیدوار بودم.

بعد از 15 دقیقه در حالیکه وسط جاده و در دل ترافیک بودیم متوجه شدم که زمان تولد نوزاد رسیده است ، باید به تنهایی نوزادم را به دنیا می آوردم.

همسرم مشغول رانندگی بود و نمی توانست هیچ کمکی به من بکند بنا براین به تنهایی و بدون هیچ دستیاری نوزادم را باید به دنیا می آوردم. همه مراحل را با تمام قدرت و حین تحمل درد انجام دادم ، سخت بود ولی لذت بخش برای همین تحمل کردم تا دختر کوچک به سلامت متولد شد.زایمان 40 دقیقه طول کشید و من اولین زنی بودم که با دستان خودم آن هم در جاده وسط ترافیک سنگین نوزادم را به دنیا آوردم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits