دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شکایت از زن همسایه بخاطر خوشگلی!
1
زنی که برای شکایت از همسایه اش به اداره‌ی پلیس مراجعه کرده بود، ماجرا را به گونه ای دیگر جلوه داد اما بررسی ها حقیقت خنده دار پنهان را خیلی زود روشن کرد.

اختلاف میان همسایه ها طبیعی است و بنا به دلایل مختلفی ایجاد می شود که اغلب قابل حل است اما گاهی کار به شکایت هم می‌کشد که در میان همین شکایت ها، موارد عجیب مثل موردی که در این بخش خواهید خواند، می‌تواند جالب باشد.

زن 42 ساله مکزیکی با عصبانیت به اداره پلیس منطقه " کوئینتانا رو " مراجعه کرد و از زن جوانی که به تازگی با آنها همسایه شده است شکایت کرد. دلیل شکایت مسئله ای اخلاقی بود که تا پیش از این شاید هرگز مشابه اش پیش نیامده بود.

از قرار معلوم زن جوانی که از او شکایت شده بود به نوعی سعی در فریب شوهر زن شاکی داشته، البته این مسئله اثبات نشده و در حد ادعا باقی ماند. طبق اظهارات زن شاکی، این زن با آویزان کردن لباس های زیبای خود در بالکن خانه اش قصد جلب توجه شوهر این خانم را داشته چرا که این کار را درست روز تعطیل هفته و زمانی که همسر این خانم در منزل است، انجام میداده.

ماموران پلیس برای روشن شدن مسئله، زن جوان را احضار کرده و از او در این مورد سوال کردند اما مسئله آنگونه که زن شاکی عنوان کرده بود نبوده و طبق گفته های زن همسایه، او همیشه و مثل تمام همسایه های دیگر لباس هایش را در بالکن پهن می‌کرد. پرس و جو از همسایه های دیگر ثابت کرد که زن جوان و همسایه جدید اشتباهی مرتکب نشده است بلکه طبق گفته ی سایر همسایه ها، زن شاکی مسئله را بزرگ جلوه داده است.

در نهایت روشن شد که زن شاکی به دلیل نداشتن تناسب اندام لازم، از اینکه همسرش لباس های سایز کوچک را حتی پشت ویترین مغازه ها هم ببیند ناراحت شده و واکنش نشان میدهد و از آنجایی که همسایه ی جدید آنها، خانمی لاغر اندام است ناراضی بوده و سعی در دور کردن او از محل زندگی و همسرش داشته چرا که لباس های او همه سایز کوچک بوده و او احساس میکرد، همسرش با هر بار دیدن این لباس ها بیشتر از قبل به چاقی او توجه خواهد کرد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits