دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آخرین خبرها از وضعیت مناطق طوفان زده ی کشور
0
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور وضعیت مناطق طوفان زده ی جنوب کشور را تشریح کرد.

طوفان هرمزگان و سیستان بلوچستان

دلگرم به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر طوفان چرخنده حاره‌ای در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان را تشریح کرد.

علی بختیاری دراین باره گفت: به دنبال صدور اخطار و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بروز طوفان و بارش رگبار در برخی از مناطق دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، سازمان مدیریت بحران کشور این دو استان را به حالت آماده باش درآورده و هشدارها و توصیه های لازم را به آنان ارائه کرد و از روز گذشته این طوفان آغاز شد.

وی درباره آخرین وضعیت مناطق متاثر از طوفان در این دو استان نیز اظهارکرد: در استان سیستان و بلوچستان آخرین گزارش‌های واصله حاکی از آن است که فعالیت طوفان از مناطق جنوبی این استان خارج شده و به سمت کشور عمان در حال حرکت است. البته همچنان آماده باش دستگاه های مختلف در این خصوص ادامه دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: از روز گذشته تا کنون تعداد دو راه فرعی در شهرستان دشتیاری دچار آبگرفتگی شده و خساراتی جزئی هم به بخش کشاورزی و دامداری در این استان وارد شده که پس از بررسی و ارزیابی نهایی تیم های کارشناسی نسبت به تامین و جبرات خسارات اقدام خواهد شد.

بختیاری درباره قطعی برق نیز گفت: قطع برق نه به شکل گسترده و سراسری، بلکه به صورت جزئی در برخی از مناطق رخ داد که در مواردی این قطعی برطرف شده و در برخی از مناطق نیز نیروهای مربوطه در حال حل مشکل هستند.

وی به استان هرمزگان نیز اشاره کرد و افزود: در استان هرمزگان نیز وزش باد و طوفان موجب قطع برق در ۱۳ روستای شهرستان سیریک شده و خسارت دیگری گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره خسارات جانی ناشی ازطوفان در این دو استان نیز گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع سازمان و نیز تمهیدات اتخاذ شده، هیچ گزارشی در مورد خسارات جانی متاثر از طوفان در این دو استان گزارش نشده است و تنها چند مورد مراجعه سرپایی وجود داشته و مصدومیت جزئی بوده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits