دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فاجعه بزرگ، تزریق واکسن تقلبی به 3 هزار نفر در تهران و کرج!
2
واکسن های تقلبی کرونا !! واکسن های تقلبی کرونا چگونه تهیه و استفاده شد ؟

واکسن تقلبی کرونا

4 نفر در کرج اقدام به کلاهبرداری شنیع کردند .

این افراد شیشه های خالی واکسن های کرونا را با داروی تقلبی پر کرده و به قیمت هنگفت می فروختند!

سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر بازداشت اعضای باند فروش واکسن تقلبی کرونا، در تشریح این خبر اظهار کرد: اوایل هفته گذشته خبری درباره فروش و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع در حوالی میدان تجریش دریافت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که یک پزشک با دریافت مبالغی هنگفت، واکسن تقلبی کرونا را به مراجعه‌کنندگان مطبش تزریق می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی پزشک متخلف و دو همدستش در حوالی خیابان دماوند و محله سعادت‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، همدست دیگر متهمان که ساکن شهر کرج است، با تهیه پسماندهای بیمارستانی و جداسازی پوکه‌های واکسن و پر کردن آن با مواد تقلبی به فروش واکسن کرونا می‌پرداخته است.

کاویانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کلاهبرداری را 200 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از هموطنان خواست ضمن رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی، از تهیه و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلفاتی در این رابطه موضوع را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران، با مشخص شدن زوایای پنهان پرونده هر چهار متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits