دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گرفتن تاییدیه آتش نشانی
0
برای گرفتن تاییدیه آتش نشانی برای ساختمان های بلند شهرداری تنها دو هفته مهلت اخذ داده است ...

مراحل اخذ تاییدیه آتش نشانی

شهردار مشهد گفت: اگر مالکان ساختمان‌های ناایمن در مدت ۲ هفته برای اخذ تاییدیه‌های ایمنی اقدام نکنند، به مردم معرفی خواهند شد.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: با قاطعیت به معاونین دستور دادم که دو هفته مهلت بدهند به کسانی که ساختمان‌های بلندمرتبه در اختیار دارند اما تأییدیه‌های آتش‌نشانی را ندارند،

همچنین کسانی که پارکینگ‌های مجتمع‌ها را در اختیار مردم قرار دادند، اما تأییدیه‌های لازم را ندارند اگر بعد از دو هفته برای اصلاحات مراجعه نکنند به‌عنوان ساختمان و مجتمع نا ایمن جلوی آن‌ها تابلو خواهیم زد تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

او افزود: ما به دنبال حفظ جان مردم هستیم، اگر مالکان این مجتمع‌ها بعد از مهلت دوهفته‌ای اقدام به اصلاحات و تأییدیه‌های ایمنی نکردند، از ما گلایه نکنند که در این وضعیت کرونا و رکود چرا این کار را انجام دادیم.

شهردار مشهد گام بعدی برای ایمن سازی ساختمان‌های بلندمرتبه و مجتمع‌های تجاری را همکاری با سازمان نظام‌مهندسی بیان کرد و ادامه داد: ان شاءا... از این به بعد با همراهی سازمان نظام‌مهندسی پیگیری خواهیم کرد،

بعد از مدتی اگر اقدامات اصلاحی را پس از اعلام اخطار‌ها انجام ندادند به جد از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم، امیدوارم کسانی که متولی این کار هستند احساس مسئولیت کنند.

کلایی بیان کرد: مدت‌هاست که پیگیر این موضوع هستیم که ساختمان‌های بلندمرتبه و با تجمع زیاد چقدر ایمن هستند، دو آیتم برای ما اهمیت دارد، آیتم اولی تایید سازمان آتش‌نشانی است و آیتم دوم، پارکینگ‌هایی که عمومی نیستند، اما مورداستفاده عموم قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: بسیاری از مال‌ها و مجتمع‌های تجاری که در سطح شهر وجود دارد، پارکینگ‌های آن‌ها مورداستفاده عموم قرار می‌گیرد، اما پارکینگ عمومی نیست.

شهردار مشهد تاکید کرد: پارکینگ‌های عمومی باید مورد تایید سازمان ترافیک قرار بگیرد که بسیاری از آن‌ها در ادوار گذشته مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، اما هنوز تأییدیه‌های لازم را ندارند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits