دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان دقیق واریز یارانه نقدی خرداد ماه ۹۹
0
صد و دوازدهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی خرداد ماه 99 ، سه شنبه 20 اردیبهشت ماه ۹۹ ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود .

زمان واریز یارانه خرداد 99

یارانه خرداد ۹۹

زمان واریز یارانه خرداد 99 به همراه ساعت دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه آورده ایم.

صد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی خرداد ۹۹ ، ساعت 24 سه شنبه 20 خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ واریز می‌شود.

خرداد 99 صد و دوازدهمین ماه است که یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .

همچون ماه‌های گذشته مبلغ یارانه هر فرد ایرانی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و آن طور که از خبرها برمی‌آید هیچ تصمیم جدید در مورد افزایش مقدار یارانه نقدی از سوی مجلس و یا دولت گرفته نشده است.

صدویازدهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی خرداد 99 ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه 20 خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.

این مبلغ در تاریخ 26 هر ماه واریز می شد ولی و از یارانه دی ماه سال 1398 این واریزی به روز دیگری محول شده است.

تاریخ واریز یارانه خرداد ماه 99/03/20 ساعت 24 است.

طبق آخرین اخبار از سازمان هدفمند سازی یارانه ها،“یارانه نقدی خرداد ماه ۹۹ از بامداد روز چهارشنبه 21 خرداد ماه قابل برداشت است.”

مبلغ یارانه خرداد ماه 99 هر یک از مشمولان همانند ماه‌های گذشته 45.500 تومان است.

پرداخت یارانه خرداد 99

مبلغ یارانه این ماه نیز همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته به ازاء هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می‌باشد. و تا به حال هیچ خبر موثقی در مورد افزایش مبلغ یارانه اعلام نشده است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سال گذشته با بیان اینکه میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است، گفت: قطعا نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح می‌کنند.

قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم ؟

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند، بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 11 نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد ، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .


چه کسانی از لیست یارانه حذف می‌شوند ؟

این در حالی است که طی حدود هشت سال هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است.

همچنین موضوع حذف یارانه دهک‌های پر درآمد جامعه با توجه به کسری بودجه بخش هدفمندی یارانه‌ها در سال‌های اخیر چندین بار از سوی دولت مطرح شده، ولی به علت نبود بانک اطلاعاتی کامل برای شناسایی افراد با درآمد بالا دولت و مجلس نتوانسته اند اقدام موثری در این زمینه انجام دهند و در هر نوبت این امر به تعویق افتاده است، ولی در پایان سال گذشته مجلس خبر از حذف یارانه افراد با درآمد بیش از ۵ میلیون تومان درماه داده است و مشخص نیز مطرح شدن این موضوع با وجود نبود اطلاعات دقیق از حساب افراد قرار است چگونه انجام شود.

در این رابطه رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حذف ۳ دهک یارانه بگیر در سال ۱۳۹۸، گفت: ۳ دهک بالای جامعه با توجه به حساب بانکی و اموالی که به نامشان ثبت شده است شناسایی می‌شوند.

وی در ادامه افزود: افرادی که حقوق بالای ۵ میلیونی می‌گیرند و هنوز یارانه دریافت می‌کنند، افرادی که فوت شده اند و هنوز یارانه دریافت می‌کنند جز ۳ دهک خواهند بود که حذف یارانه آن‌ها در حمایت از اشتغال و تولید و حمایت از خرید تضمینی گندم و بهداشت و سلامت هزینه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، باید منتظر بود و دید حذف دهک‌های بالای جامعه در سال جدید چه زمانی اجرایی می‌شود و با توجه به ویژگی‌های مطرح شده برای خارج کرن افراد از لیست هدفمندی یارانه‌ها چه تعداد از میزان یارانه بگیران کاسته و چه مبلغی به سبد اشتغال و تولید و حمایت از خرید تضمینی گندم و بهداشت و سلامت افزوده خواهد شد.


مراقب سامانه جعلی ثبت یارانه باشید

سازمان هدفمند سازی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: «سامانه ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی yaraneh.com جعلی می باشد و هیچ گونه ارتباطی با سازمان هدفمندی یارانه ها ندارد».

این سامانه با دریافت اطلاعات هویتی شهروندان همچون کد ملی سرپرست خانوار، تعداد اعضای خانوار، میزان درآمد و همچنین اطلاعات کارت بانکی که شامل شماره کارت، شماره حساب، رمز دوم، تاریخ انتقضا کارت و کد اعتبارسنجی، پیامکی را از شماره ۵۰۰۰۱۴۵ ارسال می کند.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن جعلی خواندن این سامانه، بر عدم ارتباط این سامانه با سازمان تاکید شده است و به شهروندان توصیه شده است از هر گونه مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خودداری شود.

صد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ روز سه شنبه 20 خرداد 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

تهیه شده مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits