دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای جنجالی توهین تتلو به علی کریمی به خاطر آرات + عکس و فیلم
3
کل ماجرای فحاشی و توهین تتلو به علی کریمی بخاطر لایک نکردن آرات بعد از استوری پدر آرات حسینی شده تا طرفداران تتلو و آرات به اینستای علی کریمی حمله کنند و شروع به فحاشی کنند را در این مقاله خواهیم دید. برای اطلاع از جزئیات این ماجرای جنجالی با دلگرم...

ماجرای جنجالی توهین تتلو به علی کریمی به خاطر آرات

علی کریمی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و اسطوره محبوب این باشگاه که جایگاه ویژه و خاصی نزد هواداران این تیم دارد برخلاف اینکه همیشه خودش در متن حواشی و جنجال‌هایی قرار داشت که درگیر آن بود، این بار از بیرون و ناخواسته درگیر یک جنجال بزرگ در فضای مجازی شد و حسابی به دردسر افتاد.

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که چند وقتی است به واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی حسابی سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها مطرح شده است،

در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد، ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می‌شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران او در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله‌ور شدند.

تتلو با انتشار چند متن در صفحه شخصی خودش به نوعی سعی داشته آرات را دلداری داده و در سوی دیگر کریمی را بابت بی اعتنایی به آرات به غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می‌کند چرا یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می‌گذارد و خودش را در سطحی نمی‌داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

درخواست آرات از تتلو بعد از توهین تتلو به علی کریمی


او همچنین از پیام صادقیان هم نام برد که به تازگی به دلیل راه اندازی سایت شرط بندی با حکم محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت‌های ورزشی روبرو شده و از کریمی سوال کرد که چرا از صادقیان در قبال این حکم سنگین حمایت نکرده است.

این موضوع با واکنش سریع و تند تعداد زیادی از مخاطبین تتلو همراه شده و حمله‌ای دسته جمعی به صفحه شخصی کریمی ترتیب دادند و حتی او را با الفاظی تند و خارج از ادب خطاب کرده و در سوی مقابل هم عده‌ای از پرسپولیسی‌ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای ساعاتی شکل بگیرد.

با وجود این که تتلو در حمایت از آرات حسینی و پیام صادقیان وارد این بازی شده بود، ولی هر دو نفر با قراردادن عکس علی کریمی و حمایت از او به نوعی خودشان را از این ماجرا کنار کشیدند و این موضوع دلخوری تتلو و واکنش او را به همراه داشت که به گفته خودش بلاک کردن آرات حسینی هم یکی از آن‌ها بود.

ماجرای جنجالی توهین تتلو به علی کریمی به خاطر آرات + عکس و فیلم

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آن را فراموش کنند.

بلاک شدن آرات توسط علی کریمی

نکته جالب در این میان عدم ارائه کوچکترین واکنشی از سوی علی کریمی بود و او هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و بعد از این ماجرا‌ها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

ماجرای جنجالی توهین تتلو به علی کریمی به خاطر آرات + عکس و فیلم

فحاشی تتلو به جادوگر و حمایت از آرات

بعد از آنکه در اینستاگرام آرات حسینی، تصویر بلاک شده صفحه‌اش توسط علی کریمی انتشار پیدا کرد، تتلو به حمایت از این فوتبالیست کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد ن موجب شد تا هواداران این خواننده به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند و علیه او فحاشی کنند بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود.

ماجرای جنجالی توهین تتلو به علی کریمی به خاطر آرات + عکس و فیلم

اینستاگرام آرات حسینی

https://www.instagram.com/arat.gym/

اینستاگرام علی کریمی اسطوره فوتبال ایران

https://www.instagram.com/aliiiiiiiikarimi8/

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علی کریمی اسطوره فوتبال ایران

بیوگرافی کامل آرات حسینی نابغه بابلی + فیلم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits