دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با بیمه عمر به فرزند خود آرامش هدیه کنیم
3
وقتی صاحب فرزند می شویم، از همان ابتدا که حس مادری یا پدری در ما بیدار می شود، یک احساس مسئولیت شدید نسبت به آینده کودک عزیزمان در ما شکل می گیرد. این یکی از بدیهی ترین احساسی است که در انسان ها...

وقتی صاحب فرزند می شویم، از همان ابتدا که حس مادری یا پدری در ما بیدار می شود، یک احساس مسئولیت شدید نسبت به آینده کودک عزیزمان در ما شکل می گیرد. این یکی از بدیهی ترین احساسی است که در انسان ها شکل می گیرد. هر پدر و مادری، دوست دارد که فرزندش بهترین شرایط را در آینده تجربه کند. این شرایط از نظر سلامتی، و از نظر تحصیلی و پیدا کردن موقعیت اجتماعی وشغل در آینده از اولویت هاست.

اما نکته مهمی که در این آینده وجود دارد این است که انجام هر کاری برای فرزند، نیازمند تأمین منابع مالی است. به زبان ساده تر برای آینده بهتر برای فرزند باید پول خرج کرد. اما آنهایی که فرزند دارند می دانند که برخی از این مخارج نیازمند برنامه ریزی مالی از قبل هستند و نمی شود به یکباره این هزینه ها را به خانواده تحمیل کرد. از طرفی، فرزند ما وقتی بزرگتر شود، احتیاج دارد که دستش در جیب خودش باشد و بتواند خودش برای زندگی شخصی اش تصمیم گیری کند که همین امر هم در اکثر مواقع نیازمند حمایت مالی اولیه توسط پدر و مادر است.

اما ما که سرمایه گذار نیستیم و امکان اینکه بتوانیم برای فرزندمان سرمایه ای فراهم کنیم را نداریم. با مبالغ کمی هم که درآمد داریم نمی شود سرمایه گذاری خاصی انجام داد.

خوشبختانه چندین سال است که شرکت های بیمه، مدلی از بیمه عمر را ارائه داده اند به نام بیمه عمر و تشکیل سرمایه که شما می توانید بخشی از درآمد خودتان را به صورت ماهیانه پس انداز کرده و در قالب بیمه عمر و سرمایه گذاری به شرکت بیمه پرداخت کنید. این قرارداد های چند ساله به شما این امکان را می دهد که بتوانید این بیمه را برای آینده فرزندتان برنامه ریزی کنید. وظیفه شرکت بیمه در این زمینه این است که بتواند سود خوبی به اندوخته بیمه عمر پرداخت کند تا هم ارزش پول ما حفظ شود و هم در طی مدت طولانی مثلاً بیست سال بتوانیم سرمایه خوبی را از این محل به فرزندمان هدیه دهیم.

به جرأت می توان گفت بهترین بیمه عمر در کشور را بیمه سامان ارائه می دهد. این شرکت از پانزده سال پیش این بیمه را ارائه کرده و در طی این سالها توانسته بهترین عملکرد را در سود دهی روی اندوخته های بیمه عمر در میان شرکت های بیمه داشته باشد. همچنین پوشش های بینظیر امراض خاص در بیمه عمر سامان عملاً خیال بیمه شده ها را از بابت بیماریهایی که در صورت بروز کردن نیازمند منابع مالی گسترده هستند را راحت می کند.

بیمه عمر سامان در طی سالهای اخیر بارها ارتقاء یافته و پوششهای بیمه خوبی هم به آن اضافه شده است. از طرفی عملکرد طولانی مثبت یک شرکت در زمینه بیمه عمر می تواند به بیمه گذاران پیام بدهد که ثبات در عملکرد را داراست و مردم می توانند با خیال راحت به این شرکت اعتماد کنند.

شرکت بیمه سامان در طی سالهای اخیر با رتبه یک در زمینه توانگری مالی به بیمه گذاران بیمه عمر و تشکیل سرمایه این اطمینان را می دهد که با شرکتی قرارداد بلند مدت بسته اند که می تواند با حداکثر توانگری مالی به مشتریان شرکت خدمات رسانی کند.

چطور می توانم برای خرید بیمه عمر اقدام کنم؟

برای اینکه بتوانید نسبت به خرید بیمه عمر سامان اقدام کنید، ابتدا احتیاج است که با یکی از کارشناسان بیمه در این زمینه مشاوره بگیرید و شرایط بیمه عمر سامان را بررسی کرده و در نهایت بر اساس جدول بیمه عمر که توسط کارشناس در اختیار شما قرار می گیرد، بهترین بیمه عمر موجود را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

همچنین یکی از اصلی ترین مزیت های بیمه عمر شرکت بیمه سامان این است که انعطاف پذیر بوده و شما می توانید در طول مدت اعتبار بیمه نامه بارها شرایط و مفاد آن را تغییر دهید. پوشش های بیمه ای نظیر از کار افتادگی و امراض خاص و معافیت از پرداخت حق بیمه را اضافه یا حذف کنید. مبلغ حق بیمه پرداختی را کم و زیاد کنید. حتی شما می توانید در صورتی که نیاز به پول داشتید با اعتبار اندوخته بیمه عمر که نزد بیمه سامان دارید، وام دریافت کنید.

در آینده داشتن بیمه عمر در بین جوانان یک مزیت نخواهد بود، بلکه یکی از بدیهیات است و در صورتی که میخواهیم فرزندمان نسبت به همسالان خود پیشرو باشد، باید از همین الان اقدام کنیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

هادی نیک | ۲ سال پیش
خوش به حال بچه های جدید که امتیازاتی مثل بیمه عمر دارن. برای ما که دهه شصتی هستیم از این مدل کارها نبود. داشتم فکر می کردم که اگه فقط همین بیمه رو برای ما پدر و مادرهامون انجام داده بودن، انقدر درگیر پیدا کردن کار مناسب نبودیم. می تونستیم یه کم با حوصله بیشتر به کارهامون بپردازیم و خیلی پیشرفت میکردیم. البته فکر کنم همین فرهنگ جدید از کمبود هایی که ماها دچارش بودیم به وجود اومده و خدارو شکر که بچه هامون میتونن از این وضعیت استفاده کنن و لذت ببرن.
0
0
بهاره احمدی | ۲ سال پیش
از جمله کارهایی که باید برای بچه هات انجام بدی اینه که باید براشون پس انداز مناسبی رو فراهم کنی. مخصوصاً که با این تورمی که هست و درآمدی که به همون میزان تورم رشد نمیکنه باید حتماً فکری کرد. البته گرفتن بیمه به این دلیل بهتره که پس انداز منظمی هست. اگه آدم خودش بخواد پس انداز کنه با توجه به مسائلی که توی زندگی باهاش مواجه میشه امکان داره که امکان سرمایه گذاری یا پس انداز منظم هم نداشته باشه که همین مسئله باعث اخلال در روند سرمایه گذاری برای فرزندان میشه.
0
1
مهرداد محمدی | ۳ سال پیش
من چند سال پیش از همین بیمه برای دختر گرفتم. اما نماینده بیمه بهم گفت که با مبلغ بیشتری باز کنم من توجه نکردم. الان بعد از هفت سال میبینم مبلغی که برای دخترم باقی میمنونه بعد از چندین سال کمتر از اون چیزی هست که انتظارش رو داشتم. امسال تازه رفتم مبلغ رو اضافه کردم. حتما به مبلغی که باز می کنید توجه کنید که در شان درآمدتون باشه. اگه کمتر پول بدید کمتر هم دریافتی خواهید داشت.
0
2
هادی شفتیان | ۳ سال پیش
به نظر من بیمه عمر نه تنها به فرزندم آرامش میده، بلکه آموزش خوبی هم برای پس انداز کردنش هست. من به این دید بیمه عمر و پس انداز برای دخترم خریدم. میدونم که هر وقت که توی جوانی از مزیت های این بیمه استفاده کنه و مثلاً مستمری بگیره، یادش هست که باباش چند سال پیش براش یه بیمه خریده و هر ماه یه مبلغی از درآمدش رو پس انداز کرده. این خودش بهترین آموزش عملی به بچه هاست.
0
3

hits