دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شطرنج بازی کردن آرنولد با الاغش در قرنطینه + عکس
1
آرنولد شوارزنگر بعد از لغو رقابت‌های آرنولدکلاسیک استرالیا و آفریقای جنوبی به خاطر شیوع کرونا، خودش را در خانه قرنطینه کرده است. آرنولد با انتشار عکسی درحال شطرنج بازی کردن با الاغش نوشت: بهترین حریف نیست اما حضور دارد.

مسابقه شطرنج آرنولد با الاغش

آرنولد شوارتزنگر، قهرمان پیشین پرورش اندام جهان با انتشار عکسی که درحال شطرنج بازی کردن با الاغش بود نوشت: بهترین حریف نیست اما همینی هست که هست.

آرنولد در حالی این عکس را منتشر کرده که رقابت‌های آمادگی جسمانی آرنولدکلاسیک استرالیا و آفریقای جنوبی به خاطر شیوع کرونا لغو شده است.

مسابقه شطرنج آرنولد با الاغش

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی که خود را در خانه قرنطینه کرده با انتشار عکسی درحال شطرنج بازی کردن با الاغش نوشت: بهترین حریف نیست اما همینی هست که هست!

آرنولد کلاسیک با نام جدید جشنواره ورزشی آرنولد یک همایش سالانه برای ورزش‌های گوناگون است که به یاد آرنولد شوارتزنگر نام‌گذاری شده و تمرکز آن بر روی بدن‌سازی و مسابقه تناسب‌اندام و فیگور است.
اما گری کاسپارف، شطرنج باز معروف روسی به این اقدام آرنولد واکنش نشان داد و گفت: من اسبی ندارم، بنابراین با هر کدام یکی از شما که از سه بازی دو بازی را برنده شده باشد بازی خواهم کرد !

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر+تصاویر قدیمی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits