دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اعلام همبستگی چینی ها با ایرانی ها برای مقابله با کرونا + فیلم
1
شمار گسترده ای از مردم چین از تلاش های دولت و ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از سرایت گسترده آنها حمایت کردند.

اعلام همبستگی چینی ها با ایرانی ها برای مقابله با کرونا

شبکه های اجتماعی در چین فیلم ها و تصاویری را از شماری مردم چین از جمله اقشار مختلف این کشور و جوانان منتشر کرده اند که در آنها با مردم ایران در مبارزه با کرونا اعلام همبستگی می شود.

برخی از مردم چین در فیلم های منتشره تاکید کردند: دولت و مردم ایران می توانند این ویروس را با همکاری و مشارکت یکدیگر و با وحدت عمل شکست دهند.

شعارهایی که در این فیلم در همبستگی مردم چین با ایران داده می شود، عبارتند از؛" ای ایران قوی باش. می توانی ویروس کرونا را شکست دهی."

در مطالب منتشر شده حمایتی مردم چین از ایران درمقابله با این ویروس آمده است : مردم چین همبستگی خود را با ایرانیان اعلام می کنند و آماده همکاری با آنها برای شکست ویروس هستند و به قدرت مردم ایران باور دارند.

وزارت خارجه چین هم در بیانیه اخیر خود آورده است : چین با ایران برای مقابله با کرونا همکاری می کند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

این وزارتخانه خاطر نشان کرد : مردم و دولت ایران در جریان شیوع ویروس کرونا در چین از این کشور از همان ابتدا حمایت کردند و کمک هایی را برای کشور ارسال کردند. این هرگز در اذهان فراموش نخواهد شد.

فیلم همبستگی چینی ها با ایرانی ها برای مقابله با کرونا

قوی باش ایران قوی باش




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits