دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
توزیع ماسک رایگان شد و خرید و فروش ماسک ممنوع شد
1
توزیع ماسک رایگان شد و خرید فروش ماسک ممنوع شد : متاسفانه سوداگران یازار ماسک‌ها را گران‌قیمت و با ۱۰ تا ۲۰ برابر و حتی در برخی موارد تا ۳۰ برابر قیمت به فروش میرساندند به همین دلیل ...

توزیع ماسک رایگان شد

دکتر مهدی یوسفی : متاسفانه سوداگران، استفاده از ماسک را بهانه‌ای کرده بودند تا بتوانند ماسک‌ها را گران‌قیمت و با ۱۰ تا ۲۰ برابر و حتی در برخی موارد تا ۳۰ برابر قیمت به فروش برسانند. بر این اساس دیدیم که حق مردم این نیست که اینگونه از آنها سوءاستفاده شود.

وی افزود: بر همین اساس با هماهنگی اداره کل تجهیزات پزشکی از وزیر بهداشت درخواست کردیم که توزیع ماسک را رایگان کنیم و آقای وزیر هم با این موضوع موافقت کردند که هیات‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، تا اطلاع ثانوی با دستور وزیر بهداشت تنها مرجع خرید ماسک در کشور باشد.

یوسفی ادامه داد: بر این اساس ما ماسک‌ها را خریداری کرده و به معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم تا آن‌ها را در پایگاه‌های سلامت، خانه‌ها و مراکز بهداشت به خانواده‌ها تحویل ‌دهند.

به هر حال در این مراکز برای هر خانواری پرونده مشخص وجود دارد و می‌توان ارائه ماسک را کنترل کرد.

از طرفی در حال حاضر ممکن است یک خانوار تعداد زیادی ماسک بخرد که با این اقدام این مساله هم تحت کنترل قرار می‌گیرد.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تاکید کرد: وقتی ماسک‌ها را در مراکز بهداشتی ارائه دهیم، می‌توان با ارائه آموزش، استرس مردم از کرونا را کاهش داد.

از طرفی هم قرار شد همکاران در معاونت آموزشی یک پکیج آموزشی به علاوه ماسک و محلول ضدعفونی کننده به خانواده‌ها تحویل دهند و در عین حال درباره میزان مصرف ماسک هم آموزش‌هایی ارائه دهند.

جزئیات ماسک رایگان | کرونا | ماسک رایگان شد |

خرید و فروش ماسک ممنوع شد

یوسفی با بیان اینکه از طرفی همکاران‌مان در اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت تصمیم گرفتند که خرید و فروش ماسک ممنوع شود، ‌جهت اطلاع از جزئیات به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید و فروش ماسک در داروخانه‌ها ممنوع شد

از کجا ماسک و محلول ضدعفونی رایگان تهیه کنیم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits