دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از کجا ماسک و محلول ضدعفونی رایگان تهیه کنیم ؟
19
بخش ماسک و محلول ضدعفونی رایگان : ماسک‌های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق ...

از کجا ماسک و محلول ضدعفونی رایگان تهیه کنیم ؟

بخش ماسک و محلول ضدعفونی رایگان : ماسک‌های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه‌های سلامت و واحدهای بهداشتی در کشور بین مردم به صورت رایگان توزیع می‌شود.

دکتر مهدی یوسفی، با اعلام اینکه هیئت امنا اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک‌های شرکت‌های ایرانی می‌کند، اظهار کرد:

این ماسک‌ها را برای توزیع رایگان بین خانواده‌ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار می‌دهیم. با توزیع رایگان ماسک در کشور، علاوه بر ایجاد آرامش روانی در جامعه، بحث سوداگری و اختلال در نظم اجتماعی و اقتصادی کشور از بین می‌رود.

با هماهنگی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ماسک در داروخانه ها به زودی ابلاغ می‌شود.

وی تأکید کرد: ماسک‌های رایگان به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه‌های سلامت و واحدهای بهداشتی در کشور بین مردم به صورت رایگان توزیع می‌شود.

رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: ماسک‌ها و بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت با اولویت استان‌هایی که در آنها موارد مثبت کووید۱۹ گزارش شده و به صورت همزمان در سایر استانها توزیع می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (19 رای)  

۱۰ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

حیدری | ۴ سال پیش
من از کجا ماسک بگیرم پسرام باشوهرم میرن سر کار حالا از کجا تهیه کنم میگن مراکز بهداشت داره وقتی رفتم پرسیدم ناراحت هم شدن که نداریم سوال نکنید من چکار کنم
0
0
محمد | ۴ سال پیش
خب الان که ممنوع کردن، خودشونم که نمیدن به ما . ما الان چی کار کنیم ؟
این چه وضعیه ؟؟؟؟
0
0
عباس | ۴ سال پیش
خاک بر سرتون که ماسک چیه که نمیتونید کنترل کنید اونوقت دلار را میخوان مهار کنن.
0
0
حامد | ۴ سال پیش
سلام
متاسفم بابت این مدیریت بحران بیماری که هنوز نمیتونند جلوی احتکار و گرانفروشی و کم یابی ماسک و ژل ضدعفونی و محلول و دستکش را بگیرند،خدا ازتون نگذره،تا همه مردم رو نکشند،به خودشون نمیاند....
0
0
مسعود | ۴ سال پیش
من امروز ۱۰ تا داروخانه سر زدم هیچکدوم نداشتن،آقا حتما باید بمیریم.من حاظرم گرانتر هم بخرم سلامتی قیمت نداره
0
0
محمد | ۴ سال پیش
سلام من در یکی از روستاهای گلستان سکونت دارم و حالم زیاد خوب نیست و برای خانواده از کجا باید ماسک مواد ضد عفونی تهیه کنم...دارو خانه ندارن کمک کنید
0
0
الناز | ۴ سال پیش
من ک دخترم نفرستادم مدرسه ب مدیرشون گفتم نمیاد دخترم خودم لا چشمهای خودم تو مدرسه شون دیدم چند نفر مریض شده و حالش هم مثل بیماری کرونا بود
0
0
اصغر | ۴ سال پیش
در شهر رامسر فروشگاههاي وسايل ساختماني ماسك فيلتر دار به قيمت هفتاد و بيست هزار تومن ميفروشند ،
0
0
ح | ۴ سال پیش
خدا لعنت کنه شما رو ..چرا مردمو اذیت میکنبن من امروز رفتم بهداشت طرف بهم خندید گفت خبری نیست
0
0
zinar | ۴ سال پیش
واقعا برای مسئولین بی مسئول شرم آوره ، این همه دروغ برای چی آخه نمیگین واسه مردم آشکارا میشه ... من واسه ماسک به خانه بهداشت و پایگاه سلامت مراجعه کردم گفتند هنوز چیزی بهمون اعلام نکردن . خاک تو سرتون . پس کی میخوایین ماسک هارو تحویل بدین نکنه بعد اینکه همه ویروسی شدند.... !!!
0
0

hits