دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پزشکان هرمزگانی در بندرعباس مدرسه می سازند
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: پزشکان استان هرمزگان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، مدرسه ۱۲ کلاسه پزشک را در ناحیه یک بندرعباس می سازند.

پزشکان در هرمزگان مدرسه می سازند

موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: پزشکان استان هرمزگان ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه که بنام پزشک می باشد در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: این مدرسه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیر بنای یک هزار و ۴۷۱ مترمربع فضای آموزشی، دارای خانه سرایداری، سرویس بهداشتی، آزمایشگاه و نمازخانه می باشد که در شهرک سجادیه بندرعباس احداث می شود.

دادی زاده با اشاره به مدارس ساخته شده یا در حال احدث توسط دستگاه ها، نهادها وارگان های مختلف استان هرمزگان، تصریح کرد: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، پالایشگاه نفت بندرعباس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شرکت تانا انرژی (شرکت سازنده اب شیرین کن بندر عباس)شرکت تاید واتر، شرکت معماران تجارت آفتاب، آترا کران انرژی، مؤسسه خیریه مصلی نژاد، جامعه خیریه یاوری، موسسه خیریه گیتی نژاد و... اقدام به ساخت مدرسه در بندرعباس کرده اند که بخشی از کمبود فضاهای آموزشی آموزش و پرورش استان را مرتفع ساخته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با ورود سایر صنایع استان و نیز تشکل هایی نظیر جامعه مهندسی، جامعه حمل ونقل، جامعه وکلای هرمزگان، مؤسسات مالی و اعتباری و بانک ها و ... در احداث فضاهای آموزشی، ضمن کمک به افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تسهیل دسترسی آسان همه دانش آموزان به مدارس، بسط و توسعه عدالت آموزشی، آموزش و پرورش را یاری رسانند تا مسیر توسعه پایدار استان هموارتر شود.

دادی زاده اضافه کرد: از همراهی خیرین، صنایع، مؤسسات خیریه که با ساخت مدارس در مناطق مختلف استان، دستگاه تعلیم و تربیت هرمزگان را در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که همانا افزایش پوشش تحصیلی و ارتقاء سطح کیفی آموزشی کمک رساندند، تقدیر می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits