دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا فردا اصفهان برف می بارد ؟
0
مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از برودت هوا و بارش برف و باران در اصفهان فردا چهارشنبه خبر داد...

وضعیت برف در اصفهان

دلگرم: کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم فعالیت امواج ناپایدار بارش زا در این استان گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج سامانه ناپایدار از روی استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان اصفهان امروز به صورت قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود؛ همچنین در نواحی شرقی و شمالی و بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان بارش ها ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم روند کاهشی دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوا در بسیاری از مناطق استان بین یک تا سه درجه سردتر می شود براین اساس چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش از چوپانان با میانگین ۱.۵ میلی متر باران و سمیرم با یک سانتی متر برف گزارش شده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits