دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعطیلی مدارس تهران در روز مراسم سردار سلیمانی

جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه های تهران ۱۶ دی

تعطیلی مدارس تهران در روز مراسم سردار سلیمانی
40
به دلیل برپایی مراسم تشییع پیکر سردار بزرگ اسلام سردار قاسم سلیمانی در تهران احتمال تعطیلی مدارس تهران و دانشگاه ها قوت گرفت...

تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 16 دی

تعطیلی دانشگاه های تهران دوشنبه

دلگرم : احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه 16 دیماه و مصادف با برگزاری مراسم شهید سردار سلیمانی قوت گرفت.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام اینکه همه امتحانات مدارس فردا لغو شده است، گفت:
درباره مدارس نظر ما بر این بود که با تعطیلی روز دوشنبه همه بتوانند در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند، البته قرار است تمهیداتی برای فردا اندیشیده شود

بنا بر اعلام روابط عمومی کل سپاه مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (15 دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع در تهران ،صبح روز دوشنبه(16 دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه(17 دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

هنوز خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس تهران در 16 دی ( دوشنبه ) اعلام نشده است

بیشتر بخوانید: آیا مدارس مشهد فردا 15 دی ماه تعطیل است ؟

تعطیلی دانشگاه های تهران 16 دی

خبرگزاری میزان اعلام کرد : علیرضا عبداللهی نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه‌ها در روز دوشنبه (روز برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی) دایر می‌باشند یا خیر؟
گفت: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها در حال برگزاری امتحانات هستند تعطیلی دانشگاه‌ها برای روز دوشنبه در اختیار دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

  • دانشگاه الزهرا به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در مراسم تشییع پیکر مطهر این سردار گرانقدر اعلام کرد که روز دوشنبه ۱۶ دی ماه دانشگاه تعطیل شد
  • همچنین معاون آموزشی دانشگاه تهران از تعطیلی واحدهای مستقر در پردیس مرکزی دانشگاه تهران در صبح روز دوشنبه به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی خبر داد.

عبداللهی نژاد افزود: این موضوع از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است؛ که برای حضور دانشگاهیان در مراسم تشییع به اختیار خود بتواند اگر امکان داشته باشد دانشگاه را تعطیل کنند، ولی چیزی به نام اعلام تعطیلی دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم مطرح نیست.

منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی شرکت خواهند کرد.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز از تعطیلی دانشگاه‌های غیر انتفاعی تهران در روز دوشنبه بدلیل تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

همراهان گرامی در صورت اعلام خبر تعطیلی دانشگاه ها در روز دوشنبه 16 دی و در روز تشییع شهید گرانقدر سردار سلیمانی مراتب از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (40 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits