دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا محیط زیست اصفهان شاخص کیفی هوا را اعلام نمی‌کند ؟
1
سایت و اپلیکیشن اطلاع رسانی کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون بروزرسانی نشده است، در حالیکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان قطعی اینترنت ایستگاه های سنجش کیفیت هوا را علت عدم اطلاع رسانی از وضعیت هوای...

چرا محیط زیست اصفهان شاخص کیفی هوا را اعلام نمی‌کند ؟

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اختلالات پدیده آمده در سامانه های مخابراتی را دلیل عدم اعلام وضعیت هوای اصفهان عنوان کرده و بر روی مرورگر پایانه اطلاع رسانی خود اعلام کرده که امکان دسترسی به داده های کیفیت هوا تا اطلاع ثانونی وجود ندارد.

در این خصوص کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، با رد شائبه های به وجود آمده مبنی بر تعمدی بودن قطع دسترسی به سایت و اپلیکیشن اطلاع رسانی کیفیت هوا، به دلیل شرایط آلودگی هوای این روزها، اظهار کرد: به دلیل قطعی اینترنت ایستگاه های سنجش کیفیت هوا، فعلا قادر به اعلام وضعیت هوای اصفهان و شهرستان های استان نیستیم.

چرا محیط زیست اصفهان شاخص کیفی هوا را اعلام نمی‌کند ؟

محمود مزارع با اشاره به اینکه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفته گذشته، اتصال اینترنت در ایستگاه های محیط زیست استان که تحت پوشش APN۴G ایرانسل است قطع شده، گفت: ایرانسل قطعی اینترنت را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اطلاع داد، اما ما از زمان اتصال مجدد اینترنت اطلاعی نداریم.

وی همچنین با رد موضوع بدهی اداره کل حفاظت محیط زیست استان به ایرانسل که چندی پیش مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرده بود، گفت: درحال حاضر بحث بدهی اصلا مطرح نیست، همچنین بدهی قبلی مبلغ ناچیزی بود که آن هم پرداخت شد.

این کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تاکید بر اینکه قطعی اینترنت مربوط به شرکت ایرانسل است که خدمات ۴G را قطع کرده، افزود: البته ۳G و ۲G شاید متصل باشد، اما ۴G که بر روی APN بوده و اطلاعات ایستگاه ها را از طریق آن دریافت می کردیم، قطع است و به این دلیل هم اکنون هیچ گونه دسترسی به داده های ایستگاه ها نداریم.

مزارع درخصوص زمان اتصال دوباره اینترنت ایستگاه های سنجش کیفیت هوا و دسترسی به اطلاعات وضعیت هوا، گفت: هر زمانی که اتصال اینترنت برقرار شود، می توانیم به اطلاعات ایستگاه ها دسترسی داشته باشیم و آن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز هوای اصفهان سالم بود، تصریح کرد:

اینکه گفته می شود اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان به صورت تعمدی این سایت را از دسترس خارج کرده به هیچ عنوان درست نیست و اتصال و عدم اتصال اینترنت در اختیار ما نیست که بخواهیم سایت ها را از دسترس خارج کنیم و به محض اینکه ایرانسل اینترنت را برقرار کند ما اطلاعات ایستگاه ها را به روز کرده و در اختیار مردم قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت آلودگی هوای اصفهان در دی ماه ۹۸ تا کی ادامه دارد ؟

طرح زوج و فرد از درب منزل در اصفهان چگونه اجرا می شود



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits