دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جریمه تردد غیرمجاز در محدوده طرح آلودگی

مبلغ جریمه ورود به طرح آلودگی هوا اعلام شد

جریمه تردد غیرمجاز در محدوده طرح آلودگی
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ارائه جزئیاتی از طرح ترافیک به منظور مقابله با آلودگی هوا جریمه رانندگانی که به صورت غیرمجاز در محدوده طرح تردد کنند را اعلام کرد...

جریمه تردد در طرح آلودگی هوا

دلگرم: سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: تنها وسایل نقلیه‌ای می‌توانند در سطح شهر تردد داشته باشند که از آن مهلت ۲۰ روز رایگان خود را استفاده نکرده باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ما موضوعی به عنوان زوج و فرد در تهران نداریم و تنها کاهش آلودگی هوا است گفت: در طرح کاهش آلودگی هوا که همان حلقه دوم ترافیک هست، کسانی میتوانند تردد داشته باشند که یا ۲۰ روز رایگان رادر اختیار داشته باشند و یا با پرداخت عوارض، که در شرایط اضطرار تنها در ۲۰ روز رایگان اجازه تردد وجود دارد و با پرداخت عوارض اجازه تردد ندارند.

جریمه طرح آلودگی از درب منزل

سردار مهماندار بیان کرد: هر بار تردد غیرمجاز در سطح شهر مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه دارد.

او با اشاره به تردد خودرو‌های سواری گفت: با توجه به اینکه طرح زوج و فرد را نداریم، از ساعت۶:۳۰ صبح تا ۱۸ تردد انواع وسیله نقلیه غیر از وسایل نقلیه عمومی صرفاً برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت ۲۰ روزه تردد فصلی استفاده نکرده و هنوز تعداد روز‌های رایگان را داشته باشند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits