دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آلودگی هوا تا کی میهمان اصفهان است؟
2
هوای اصفهان تا حدی آلوده است که مدارس این شهر به تعطیلی کشانده شده است . اما این آلودگی چه زمانی رفع خواهد شد ....

آلودگی هوای اصفهان تا کی ادامه دارد ؟

دلگرم: افزایش غلظت آلاینده ها طی روزهای گذشته هوای اصفهان را تا حد ناسالم برای عموم رساند و این شهر و شهرستان های همجوار را به تعطیلی کشانده است. اما این آلودگی تا کی میهمان اصفهان خواهد بود؟

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود اما مناطق مرکزی سهمی از این سامانه نخواهند داشت.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز دوشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور حاکم است و این شرایط تا روز چهارشنبه ۶ آذرماه ادامه دارد.

همچنین پیش بینی شده است که تا اواسط روز پنج‌شنبه به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی نظیر تهران، اصفهان، اراک و کرج افزوده می‌شود و آن طور که به نظر می رسد که آلودگی هوا تا آخر هفته میهمان اصفهان خواهد بود.

از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود که روز پنج‌شنبه بارش در این مناطق ادامه دارد.

فعالیت سامانه بارشی روز پنج‌شنبه در شمال‌غرب و غرب کشور به شکل رگبار باران همراه با وزش باد و در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف است و به تدریج این سامانه استان‌های واقع در جنوب‌غرب و مناطقی از جنوب کشور را دربرمی‌گیرد.
آسمان تهران کمی ابری همراه با مه رقیق و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits