دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
متولد شدن نوزاد در بالگرد در طالقان

نوزاد عجول در بالگرد به دنیا آمد

متولد شدن نوزاد در بالگرد در طالقان
2
مادر بارداری که در شرف زایمان بود دچار گاز گرفتگی شد ، از طریق بالگرد از طالقان به بیمارستان البرز کرج منتقل شد . نوزاد این خانم 26 ساله در بالگرد به دنیا آمد...

به دنیا آمدن نوزاد در بالگرد

دلگرم: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از انجام دو عملیات هوایی برای انتقال یک مادر باردار و سه نفر که دچار گازگرفتگی شده بودند خبر داد.

مهرداد بابایی با بیان اینکه روز گذشته دو عملیات اورژانس هوایی البرز، یکی در جاده یکطرفه چالوس و دیگری در شهرستان طالقان انجام شد، گفت: با توجه به یک‌طرفه بودن جاده چالوس، سه نفر آقا در منزل مسکونی واقع در روستای حسنکدر دچار گازگرفتگی شده و نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشتند، بیماران که آقایان ۲۴ ، ۲۵ و ۳۱ ساله بودند توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

زایمان در بالگرد

بابایی افزود: خانمی ۲۶ ساله نیز در شرف زایمان در شهرستان طالقان نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که در عملیات دوم اورژانس هوایی به مرکز درمانی تخصصی کمالی کرج منتقل شد که البته نوزاد پسر عجول با کمک کارشناس مامایی درمانگاه شهید البرزی در همان دقایق انتقال خانم باردار به بالگرد متولد شد. خوشبختانه مادر و نوزاد در سلامت کامل در بیمارستان کمالی کرج تحت مراقبت و بستری هستند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits