دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کودک ربوده شده از بیمارستان شهریار پیدا شد + جزئیات
1
سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران از پیدا شدن کودکی که دو ماه قبل از بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر دزدیده شده بود، خبر داد.

کودک ربوده شده از بیمارستان شهریار پیدا شد

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران با بیان این که این کودک در مسجد ولیعصر خیابان کرشته شهریار به همراه یک برگه رها می‌شود. ، گفت: « در برگه همراه کودک ذکر شده بود که این کودک دو ماه قبل از بیمارستانی در شهریار دزدیده شده است و توسط خواهران نمازگزار به پلیس تحویل شده است.»

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران در پایان بیان داشت: تحقیقات پلیس با چک کردن دوربین‌های مسجد برای دستگیری مسببان این حادثه ادامه دارد.

جزئیات ربوده شدن یک کودک از بیمارستان تامین اجتماعی شهریار

خرداد ماه سال جاری فردی به صورت شبانه و همزمان با خلوت شدن بیمارستان امام خمینی (ره) تامین اجتماعی شهریار با لباس پرستاری وارد بیمارستان می‌شود.

این زن وارد اتاقی می‌شود و امورات معمول پرستاری را برای ۴ نفر خانم داخل اتاق انجام می‌دهد و نوزادان تازه متولد شده را بررسی می‌کند و پس از بررسی ۳ نوزاد، به نوزاد پسر آخر می‌رسد و به مادر کودک می‌گوید که ناف نوزاد شما خونریزی کرده و باید دکتر او را معاینه کند.

پس از مدت کوتاهی دوباره به اتاق بر می‌گردد و نوزاد را برای معاینه پزشک از مادر می‌گیرد و به سرعت اتاق را ترک می‌کند و مادر نوزاد برای پیگیری وضعیت نوزاد خود به قسمت پرستاری بخش زنان می‌رود و آنجا متوجه می‌شود که آن زن از کادر پرستاران بیمارستان نبوده است و نوزاد تازه متولد شده آن‌ها ربوده شده است.

طبق تحقیقات انجام شده، تمام دوربین‌های بیمارستان در پی صاعقه‌ای که ایجاد شده بود سوخته بودند و تنها دوربین و فیلمی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده مربوط به سالنی است که شخص رباینده در آنجا تردد داشته است.

حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان داشت:« پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و ۴ نفر شامل ۳ پرستار و یک نگهبان در بدو زمان این اتفاق دستگیر شدند که با انجام ملاحظات قانونی آزاد شدند.»

این نوزاد که آراد نام دارد، پس از قریب به دو ماه به خانواده‌اش تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات پیدا شدن نوزاد ربوده شده از بیمارستان شهریار + فیلم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits