دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یارانه این ماه : زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۹۷
10
تاریخ واریز یارانه اسفند 97 : پیش بینی می شود که یارانه اسفند 97 مانند ماه های گذشته پرداخت نخواهد شد بلکه مقداری زودتر از ماههای گذشته خواهد بود تا انتها با ما باشید.

واریز یارانه اسفند ۹۷

یارانه اسفند 97

تاریخ واریز یارانه اسفند 97 به همراه ساعت دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

آخرین یارانه ی نقدی سال 97 چند روز زودتر از موعد و در ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

نود و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه ، ساعت ۲۴ امشب (20 اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/20 این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

پرداخت یارانه اسفند 97

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز 20 / 12 97 پرداخت یارانه اسفند 97 اعمال می شود و روز 21 اسفند قابل برداشت خواهد شد.

آنطور که قبل تر رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود قرار شد یارانه اسفند ماه همراه حقوق‌های اسفند ماه نیز واریز شود.

بر این اساس نودوهفتمین مرحله از یارانه‌های نقدی مربوط به اسفند ماه سال 97 به ازای ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) وسازمان بهزیستی ۲۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

دولت در حالی آخرین یارانه امسال را هم پرداخت خواهد کرد که برای سال آینده نیز آنچه که در بودجه مصوب شد نشان از ادامه‌ی روند فعلی در پرداخت‌ها داشت. به طوری که حدود ۴۱ هزار و صد میلیارد تومان بابت پرداخت یارانه‌ها مصوب شد که در این حالت یارانه‌ی حدود ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تضمین می‌شود که البته اگر دولت بخواهد میزان منابع و مصارف را تراز کند باید حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران را نسبت به سال جاری کاهش داده و آنها را حذف کند.

قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم ؟

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند، بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 11 نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد ، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .


بیشتر بخوانید :

یارانه ۹۱ هزار تومانی در سال ۹۸ !؟

تهیه شده مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits