دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ابرو گوندش | حکم ضبط اموال برای همسر رضا ضراب
1
ابرو گوندش ، همسر رضا ضراب میلیونر ایرانی ساکن ترکیه ممکن است مورد تعقیب و ضبط اموال قرار گیرد .رضا ضراب پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و علیه دولت ترکیه بیانیه‌ها و اعترافاتی ترتیب داده است

مجله دلگرم : ابرو گوندش ، همسر رضا ضراب میلیونر ایرانی ساکن ترکیه ممکن است مورد تعقیب و ضبط اموال قرار گیرد .

رضا ضراب پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و علیه دولت ترکیه بیانیه‌ها و اعترافاتی ترتیب داده است، وی اکنون در نیویورک زندگی می‌کند و دادگاه از همسر ترکیه‌ای او ابرو گوندش خواسته تا هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت نماید، در غیر این صورت اموالش توقیف خواهد شد.

طبق خبر‌های منتشر شده در رسانه‌های ترکیه، رضا ضراب فقط در منطقه بیوک چکمه‌جه در استانبول٬ دارای یک مجتمع تجاری با ۴۷ واحد آپارتمان و چند باب مغازه است و همچنین قصر‌هایی در استانبول و برخی از شهر‌های دیگر آنکارا دارد.

او املاک لوکس و گرانقیمت خود را با ترفند‌های حقوقی٬ به نام شرکت‌های متعدد به ثبت رسانده و از لحاظ قانونی توقیف این اموال٬ در عمل٬ ناممکن است.

ابرو گوندش پس از دستگیری ضراب در آمریکا از او طلاق گرفته بود، اما پس از انتشار خبر اعترافات وی و امکان گردش آزادانه او در نیویورک٬ در آمریکا به دیدارش رفته و تقاضای طلاق خود را پس گرفت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits