دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عاقبت وحشتناک عمل زیبایی برای یک خانم + عکس
8
جراحی بینی ، صورت یک خانم را به شکل وحشتناکی تغییر داد . یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک هاي غیراستاندارد, از جراحی ناوارد تقاضای کرد که روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد

مجله دلگرم : جراحی بینی ، صورت یک خانم را به شکل وحشتناکی تغییر داد . پزشکان قلابی که طبق معمول به صورت غیرقانونی و اصطلاحا زیرزمینی فعالیت می‌کنند, نخستین گزینه برای جوانانی هستند که حاضرند برای رسیدن به سودای زیبایی های غیر طبیعی, با پرداخت دستمزدی کم به افراد نالایق و کلاهبردار, سر جان و سلامتی خود ریسک کنند.

یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک های غیراستاندارد, از جراحی ناوارد تقاضای کرد که روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد.

www.delgarm.com

این دختر پس از پایان عمل جراحی و به هوش آمدن تازه متوجه شد که چه بلایی به سر او آمده زیرا با یک حفره عجیب بالای بینی خود روبه‌رو شد.

مسئولان کلینیک برای این که فاجعه پیش آمده را حل کنند از یک ایمپلنت سیلیکونی استفاده کردند و دیگر هیچ کمکی به او عرضه نشد.

عمل جراحی بینی

دختر بیچاره پس از عفونت بینی و مراجعه به جراحان بانکوک نیز با جواب قاطعی در مورد حالات پیش آمده رو به رو نشد.

جراحی بینی یکی از متعارف ترین و رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان قلمداد میشود که گرچه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده است بعضی جراحان در کلینیک های غیراستاندار دست مزد پایینی برای انجام عمل های زیبایی می‌گیرند و با شعار سود کمتر, مشتری بیشتر , برای خود کار و کاسبی به راه انداخته اند.

البته ناگفته نماند که این افراد کار خودرا با پایین ترین کیفیت ممکن انجام میدهند و بعضی از انها حتی جراح نیستند بلکه تنها اسم آن رابا خود یدک میکشند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits