دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
توریسم درمانی از عرصه های مهم همکاری میان ایران و عراق است
2
توریسم درمانی از عرصه های مهم همکاری میان ایران و عراق است-توریسم درمانی- ایران -عراق-تامین اجتماعی-بیمه های اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توریسم درمانی را از عرصه‌های مهم همکاری میان ایران و عراق دانست و گفت: آماده انتقال تجربیات در رابطه با بیمه‌های اجتماعی و همچنین ارائه خدمات توریسم درمانی به عراق هستیم.

توریسم درمانی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در دیدار وزیر بهداشت عراق با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با 39 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت تحت پوشش یکی از سازمان‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که از طریق ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی و خرید خدمت از مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد به جامعه هدف خدمات می‌دهد.

توریسم درمانی از عرصه های مهم همکاری میان ایران و عراق است


دکتر نوربخش ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی دارای 73 بیمارستان ملکی و 354 مرکز درمانی است و با توجه به این امکانات و قابلیت‌ها، دو کشور می‌توانند در حوزه‌های توریست درمانی، محاسبات بیمه‌ای و تبادل دارو و تجهیزات پزشکی با هم همکاری داشته باشند.


وی با بیان اینکه بخش بزرگی از داروهای مصرفی بیماران و 70درصد مواد اولیه دارویی کشور در تأمین اجتماعی تولید می‌شود، اظهار داشت: آمادگی داریم در این زمینه‌ها نیز با کشور عراق همکاری داشته باشیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits