دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرگ دردناک خانواده چهار نفره در هاله ای از ابهام
0
مرگ دردناک خانواده چهار نفره در هاله ای از ابهام - اندازه حروف 1:57 am - 1393/3/10 : نوشته شده در تا-دردناک-خانواده-چهار-نفره-هاله-ابهام






image

اندازه حروف

image

اجساد در خانه ای که در حال سوختن بود، پیدا شد.

جام جم، تحقیقات ویژه درباره مرگ چهار نفر در خانه یک ستاره تنیس در ایالت فلوریدا به نتایج تازه‌ای رسیده و این پرونده را بار دیگر خبرساز کرده است. پلیس گفته مرگ این چهار نفر در خانه جیمز بلیک، قتل و خودکشی است.


مردی جوان در این جنایت هولناک اول به همسرش شلیک کرده و بعد دو فرزند نوجوان خود را به قتل رسانده و پیش از آن که اقدام به خودکشی کند، خانه را به آتش کشیده است.

مقامات گفته اند چهار جسد متعلق به دارین کمپبل، همسر و دو فرزند اوست. اجساد در خانه ای که در حال سوختن بود، پیدا شد. این خانواده خانه را از جیمز بلیک، ستاره تنیس اجاره کرده بودند. پلیس گفته از انگیزه قاتل اطلاعی به دست نیامده است.

مقامات گفته اند او از سلاحی استفاده کرده که به نام خودش ثبت شده بود. پلیس درباره این که بر اساس چه شواهدی به این نتیجه رسیده که پدر خانواده جنایت را مرتکب شده، توضیحی نداده، اما اعلام کرده آزمایش هایی در این زمینه صورت گرفته است. در خصوص این که علت اصلی مرگ این افراد شلیک گلوله بود یا آتش، هنوز اطلاعاتی به دست نیامده است.

آتش نشانی ساعت 5 و 45 دقیقه صبح روز حادثه با گزارش صدای انفجار و آتش از وقوع حادثه مطلع شد و آتش نشانان پس از حضور در محل، متوجه شدند آتش سوزی با انفجاری در انبار بنزین و منفجر شدن وسایل آتش زا آغاز شده است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد تا اسرار و انگیزه های جنایت فاش شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits