دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات پیش از مرگ !
10
مرگ زوج جوان به دنبال سلفی گرفتن در ارتفاعات ایتالیا.

دلگرم به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرد جوان که به همراه همسرش در ارتفاعات یک کوهستان حضور داشت دچار حادثه ای وحشتناک شد.

آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات پیش از مرگ !

زوج جوان ایتالیایی که برای گردش و تفریح به یک کوهستان محلی رفته بودند هرگز تصور نمی‌کردند که آخرین روز زندگی شان را با هم می‌گذرانند. " آندرئا مازِتو " ۳۰ ساله که به عنوان یک نقاش سختکوش توصیف می‌شود پس از ثبت آخرین عکس سلفی مشترک با همسرش دچار حادثه شد و جانش را از دست داد.

آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات پیش از مرگ !

بنا به گزارش میرر، آندرئا که در شیب تند کوهستان به دنبال تلفن همراه می‌گشت بر اثر از دست دادن تعادل خود از ارتفاع ۶۵۰ پایی (۱۹۸ متری) به پایین سقوط کرد. این اتفاق بعدازظهر روز شنبه و در روتزو واقع در ویچنزا ایتالیا رخ داد.

آخرین عکسی که این زوج با هم ثبت کردند آندرئا را در کنار همسرش " سارا باراگانتی " در بالای صخره آلترا کنوتو نشان می‌دهد. سارا با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آخرین عکس مشترک نفرین شده ما. تو همیشه در کنار من خواهی بود خرس کوچک من.»

بنا به اعلام پلیس ایتالیا، آندرئا در تلاش برای پیدا کردن تلفن همراهش بود که از ارتفاع ۶۵۰ پایی سقوط کرد. تیم نجات با کمک یک هلی کوپتر خود را به محل سقوط قربانی رساندند، اما مرگ وی در محل حادثه اعلام شد.

خبر کشته شدن این مرد جوان ایتالیایی در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز مرگ تراژدیک یک جوان انگلیسی در یک کوه آتشفشانی در اکوادور خبرساز شده بود. " گیل بانکس " ۲۵ ساله روز یکشنبه در تلاش برای صعود به کوه آتشفشانی روکو پیچینچا در نزدیکی کئوتو بود که بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (10 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمدعلی عباسی | ۷ ماه پیش
ممنون.از.برنامه
.خوب.شما.واغعن.
من خوشم.آمد.از.برن
امه.خوب.دست.مر یض...از تهران..
0
0

hits