دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
20 کشته و زخمی در حادثه اتوبوس محور هراز
0
بامداد چهارشنبه (۳۰ تیر ماه) اتوبوس اسکانیا در محور هراز واژگون شد .

چپ شدن اتوبوس اسلامشهر گرگان در جاده هراز

دلگرمبه نقل از ایسنا: سرپرست پلیس راه مازندران گفت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده، دلیل واژگونی اتوبوس در محور هراز بوده است.

سرهنگ هادی عبادی با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس در محور هراز، اظهار کرد: اتوبوس تعاونی شماره ۴ میهن نور سلطان آباد اسلامشهر که از اسلامشهر به سمت گرگان در حال حرکت بود در مسیر واژگون شد.

چپ شدن اتوبوس اسلامشهر گرگان در جاده هراز

وی افزود: این اتوبوس ساعت ۱۰ و ۳٠ دقیقه شب حرکت کرد و ساعت دو و نیم صبح به جاجرود رسید و نزدیک به یک ساعت بعد به حوزه لاریجان می‌رسد و در ساعت ۳:۴۴ دقیقه بامداد در محدوده کیلومتر ۴۷ جاده هراز به سمت آمل واژگون می شود.

سرپرست پلیس راه استان مازندران ادامه داد: این اتوبوس ۴۴ مسافر داشت که سه نفر فوت می شوند، ۱۷ نفر و مجروح در حد شکستگی دست، گونه و پا بودند و ۱۳ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

عبادی درباره علت حادثه نیز اظهار کرد: پس از بررسی ها و کارشناسی بعمل امده، علت حادثه بی احتیاطی راننده اتوبوس اسکانیا به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

جاده هراز یکی از پرترافیک ترین محورهای مازندران است که روزانه به طور میانگین ۸۰ هزار دستگاه خودرو در این محور تردد دارند. این جاده یکی از سه محور مواصلاتی استان به پایتخت کشور است که حدود ۱۸۰ کیلومتر طول داشته و از این میزان ۱۰۷ کیلومتر در محدوده مازندران قرار دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits