دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگر هندی پس از انتشار متنی دلخراش درگذشت
0
راهول وهرا بازیگر هندی که به کرونا مبتلا شده بود متنی در فیسبوک منتشر کرد و پس از آن فوت شد.

بازیگر و ستاره هندی «راهول وهرا» درحالی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت که در فیسبوک خود خداحافظی تلخی با هواداران خود کرد.

«راهول وهرا»، بازیگر و ستاره هندی در متن خداحافظی خود با هوادارانش نوشت: اگر درست درمان می‌شدم می‌توانستم زنده بمانم.

وی از بستری شدن خود در بیمارستانی فوق تخصصی در پایتخت هند، دهلی نو، خبر داده بود.

مرگ بازیگر هندی بر اثر کرونا

او اضافه کرد : من به کرونا مبتلا هستم. من 4 روز بستری هستم اما بهبودی ندارم. آیا بیمارستانی وجود دارد که بتوانم تخت و اکسیژن تهیه کنم؟ زیرا سطح اکسیژن من در اینجا درحال کاهش است کسی نیست که از من مراقبت کند؟.

کاعور، کارگردان مطرح تئاتر ، خبر فوت این ستاره ۳۵ ساله را تایید کرد و نوشت: واهور مرده است. ستاره پر استعدادم رفت .همین دیروز بود که به من گفت اگر درمان درستی بود زنده می‌ماند، لطفا مارا ببخش همه ما در مرگ تو مقصریم.

به دنبال انتشار این خبر، بهارات پاندیت، بازیگر سینما، در شبکه های اجتماعی صحبت کرد و گفت: راهول وهرا دیگر نیست. من از راهول شارما فهمیدم که به بیمارستان دیگری منتقل شده. شارما با من تماس گرفت تا امروز صبح به من اطلاع دهد آنچه در پست خود نوشته به حقیقت پیوسته است.

مقامات هند گزارش دادند، هفته گذشته بالاترین رقم ۴۱۲۲۶۲ عفونت جدید با ۳۹۸۰ مرگ و میر بوده است. تعداد کل کشته شدگان در این هفته ۳۹۸۰ مورد فوتی ثبت شده و تعداد کل فوتی ها از مرز ۲۴۰.۱۱۶ هزار نفر گذشت. موارد مثبت کرونا نیز‌ از مرز ۳.۷ میلیون عبور کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits