دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حوادث چهارشنبه‌ سوری منجر به قطع عضو شد
0
2 مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری امسال گزارش شد .

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از بروز ۱۶ حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال در این شهرستان که منجر به مصدومیت ۱۶ تن و ۲ مورد قطع عضو شد، خبر داد.

«بهرام صیدی» اظهار کرد: ۲۶ تیم‌ عملیاتی اورژانس ساوه برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادثی چون سوانح رانندگی و نیز رخدادهای مرتبط با چهارشنبه آخر سال در آماده باش هستند.

وی بیان کرد: در حوزه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال جلسات متعددی با نیروهای انتظامی، هلال احمر و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه تشکیل و در زمینه آموزش همگانی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری کادر درمان، از خانواده‌ها انتظار داریم که در هفته پایانی سال بر فعالیت جوانان و نوجوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: براساس آمارها در شهرستان ساوه تاکنون ۱۶ حادثه و مصدومیت بر اثر انفجار مواد محترقه رخ داده که منجر به انتقال به بیمارستان شده است.

صیدی افزود: انفجار مواد محترقه تاکنون منجر به قطع مچ پای یک مرد ۳۸ ساله و نیز قطع مچ دست یک فرد ۲۱ ساله در ساوه شده است.

وی گفت: تیم‌های عملیاتی اورژانس به طور ثابت در ۶ پایگاه زرندیه و ۱۰ پایگاه ساوه با ۱۸ دستگاه آمبولانس مستقر هستند و برای مواقع بحرانی از جمله چهارشنبه آخر سال توان عملیاتی این نیروها با کمک چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس افزایش می‌یابد.

انتهای پیام./



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits