دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اسیدپاشی دختر 17 ساله به پدرش در ورامین !
2
مرد میانسال ورامینی با اسید به دست دختر 17 ساله خود با اسید به قتل رسید.

دختر 17 ساله ورامینی به روی پدرش اسید پاشید و او را کشت !

صبح روز دوشنبه 19 آبان سالجاری ماموران کلانتری 145 ونک در جریان مرگ مرموز مرد 50 ساله ای در بیمارستان شهید مطهری تهران قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات وارد شدند و در گام نخست تحقیقات مشخص شد مرد 50 ساله روز گذشته از بیمارستان به تهران منتقل شده است.

ماموران در گام بعدی پی بردند این مرد به خاطر ریخته شدن مایع لوله بازکنی روی سر و صورتش به شدت دچار سوختگی شده و از بیمارستان ورامین به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شده و به خاطر شدت سوختگی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ برادر مرد 50 ساله رفته و این مرد به ماموران گفت: برادرم یک پسر معلول و یک دختر 17 ساله که بیمار ناراحتی اعصاب است و همسرش زندگی می کند و روز گذشته زن برادرم با من تماس گرفت و عنوان کرد که دخترش و پدرش که در گذشته نیز بارها با هم درگیر شده بودند امروز دوباره با هم درگیر شده و دخترم با برداشتن ظرف مایع لوله بازکنی ، مایع داخل آن را روی پدرش ریخته است.

وی افزود: برادرم به بیمارستان ورامین منتقل شد که بخاطر شدت سوختگی به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد و روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بازپرس واحدی با توجه به اینکه محل وقوع جرم در ورامین بوده است پرونده را به دادسرای ورامین ارجاع کرد و تجسس ها از دختر جوان و تحقیق برای شناسایی عامل اصلی این اسید پاشی مرگبار در دستور کار ماموران پلیس ورامین قرار گرفته است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits