دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای قتل ناموسی دختر 15 ساله ی کنگانی چه بود ؟
1
دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد...

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر وقوع قتل ناموسی در شهر بنک از توابع این شهرستان که اخیرا توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را تشریح نمود.

سرهنگ رهام رضایی در این باره عنوان کرد: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد که اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علایمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نگردیده و جسد وی برای بررسی های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی افزود: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن مطرح می گردد که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده؛ که این مطالب شایعه سازی بوده است و تکذیب می گردد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کاراگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته اند افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این قبیل اخبار در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت تأثیر برهم زدن جو روانی جامعه صورت می گیرد، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا از طریق کانال خبری پلیس استان بوشهر اعلام خواهد شد.

منبع : ایسنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits