دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
علت آتش سوزی پارک چیتگر چه بود + فیلم
0
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در پارک جنگلی چیتگر خبر داد.

علت آتش سوزی چیتگر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی علت آتش سوزی پارک چیتگر تهران را نیازمند بررسی بیشتر کارشناسان دانست اما با توجه به شواهد عینی آتش به صورت عمدی اتفاق افتاده است.

حوادث دلگرم به نقل از ایسنا درباره جزئیات حریق رخ‌داده در پارک چیتگر گفت: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته خبر وقوع حریق در پارک چیتگر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید همدانی، حاشیه پارک چیتگر اعزام کرد.

وی با بیان این که نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود هفت دقیقه پس از حرکت به محل رسیدند، خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل و به گفته فرمانده میدان، مشاهده شد
که حریق در زمینی به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع رخ داده است و تعدادی درخت و بوته‌های داخل پارک شعله‌ور شده و آتش در حال گسترش است.

ملکی درباره شدت حریق و شعله زیاد آن نیز گفت: هنگام اطفای حریق مشاهده شد که حریق به یک کانکس که داخل آن پر از لوله‌های پلی‌اتیلن بود سرایت کرده و لوله‌ها نیز دچار آتش‌سوزی شده‌اند
که به همین دلیل شعله زیادی از محل حریق بلند شده بود. این کانکس نیز مربوط به کارگاه پروژه آب‌رسانی در پارک بوده و پس از پایان عملیات در همان محل مانده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که دقایقی بعد، آتش مهار و پس از آن نیز اطفا شد، گفت: در حال حاضر عملیات لکه‌گیری در حال انجام است.

فیلم آتش سوزی چیتگر

تصاویر آتش سوزی پارک چیتگر تهران در فیلم زیر مشاهده می کنید


خسارت آتش سوزی چیتگر

وی درباره تعداد مصدومان نیز گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

ملکی درباره علت حادثه نیز اظهارکرد: علت این حادثه باید از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی شود و در حال حاضر نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits