دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سقوط در مسابقات سنگنوردی فولادشهر اصفهان

مسابقات سنگنوردی پسر ۸ ساله اصفهانی را به کما برد !

سقوط در مسابقات سنگنوردی فولادشهر اصفهان
0
پسر هشت ساله اصفهانی روز جمعه در مسابقات سنگنوردی فولادشهر شرکت کرد که متاسفانه به دلیل پرت شدن از ارتفاع ضربه شدیدی دید و اکنون در کماست..

سقوط کودک سنگنورد در فولاشهر

دلگرم: یک پسر هشت ساله اصفهانی در مسابقات سنگ نوردی در روز جمعه سقوط کرد و اکنون در کماست.

به گزارش ایسنا، روز جمعه مسابقات سنگنوردی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر هشت ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی، صدمه جدی دید.

نام این پسر سنگنورد «آرمان غیاثی» است که اکنون در کما به سر می‌برد.

مسئول روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

فیلم سقوط کودک در مسابقات سنگنوردی


علت سقوط سنگنورد کودک

وزیر ورزش در گفت‌وگویی با پدر "آرمان غیاثی" کودک ۸ ساله‌ای که به علت سقوط در هنگام سنگنوردی در کما است، از خانواده این کودک دلجویی و دستور پیگیری علت وقوع حادثه را داد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با پدر "آرمان غیاثی" از او و خانواده‌اش دلجویی کرد. وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر کرد.

این کودک هشت ساله در پی سقوط هنگام مسابقات سنگنوردی در اصفهان دچار صدمه شدید شده و اکنون در کماست.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده این کودک، از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن بررسی علت حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

هم‌چنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و طبیعت‌گردی درخواست کرد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه‌های دارای مجوز، هیات‌های استان و شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره‌گیری از مربیان بازآموزی دیده و با رعایت کلیه مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام به اجرای برنامه کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits