دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جزئیات گم شدن دختر 2 ساله در شهر ری

ناپدید شدن دختر ۲ ساله در جنوب تهران جلوی درب منزل

جزئیات گم شدن دختر 2 ساله در شهر ری
8
شب گذشته موجی از اطلاع رسانی در فضای مجازی به راه افتاد از گم شدن دختر حدودا 2 ساله با نام زهرا حسینی شیرازی در قلعه نوی شهر ری از توابع استان تهران...

گم شدن دختر 2 ساله در شهر ری

دلگرم : دختر 2 ساله به نام زهرا حسینی شب گذشته در شهر ری ناپدید شد .

مشرق نوشت: زهرا دختر ۲ ساله، دوشنبه شب در قلعه نو گم شده است. کسانیکه این دختر بچه را دیده اند می توانند همزمان با پلیس و شماره موبایل ۰۹۱۲۷۹۵۵۴۰۰ تماس بگیرند.

ماجرای گم شدن زهرا حسینی شیرازی کودک 2 ساله

زهرا حسینی که یک سال ۸ ماه سن دارد، حوالی ساعت ۷ غروب دوشنبه، ۲۵ شهریور ماه به همراه خواهر ۸ ساله خود از خانه شان واقع در منطقه قلعه نو خارج می شوند.

دوربین آژانسی که در فاصله دیوار به دیوار منزل زهرا واقع شده، نشان می دهد که ۲ خواهر حدود ۲ ساعت مشغول به بازی بوده اند و سپس به سمت منزل حرکت می کنند. در آستانه رسیدن به خانه و پس از وارد شدن خواهر بزرگ تر اما ناگهان زهرای ۱۹ ماهه تصمیم خود را تغییر داده و دو مرتبه به سمت کوچه باز می گردد. بنا بر گفته خواهر بزرگتر، حدود ۳۰ ثانیه طول می کشد تا او از غیبت زهرا باخبر شده و برای یافتن او به سمت کوچه باز گردد، غافل از آنکه ردی از دخترک پیدا نخواهد کرد.

ناپدید شدن عجیب دختر ۲ ساله در جنوب تهران

عکس زهرا حسینی کودک مفقود شده

لازم به ذکر است که خانواده حسینی بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع داده و در حال حاضر تیم های تحقیقاتی ویژه نیروی انتظامی و آگاهی مشغول تحققیات روی پرونده هستند.

مادر زهرا حسینی در گفتگو با رادیو تهران با اعلام مشخصات ظاهری دخترش اعلام کرد که زهرا حسینی شیرازی حدود ساعت 9 شب جلوی درب خانه مفقود شده است. مادر زهرا گفت که همسرش مبتلا به بیماری ام اس است و توان راه رفتن ندارد

فیلم لحظه گم شدن زهرا حسینی


تعدادی از بازیگران کشورمان از جمله مهتاب کرامتی و پرویز پرستویی نیز در صفحات شخصیشان با انتشار عکس زهرا نوشتند:
سلام عزیزان امروز بعد از ظهر دوستی زنگ زد و سپس گوشی را به پدری گریان سپرد که دیشب در یک مهمانی ، دخترک خردسالش لحظاتی چند از منزل میزبان بیرون زده و تاکنون ناپدید شده .
من نمیتوانم بگویم حال این مرد را درست درک کرده ام ولی میتوانم بگویم که چگونه همه میتوانیم با تکثیر تصویر و نام این دخترخانم کوچک مفقود شده ( زهرا حسینی شیرازی ) به جستجو ویافتنش کمک کنیم .
من که به هرجا شده میفرستم ، دیگران نیز خود دانند

واکنش شاهین صمدپور به ماجرای ناپدید شدن زهرا 2 ساله

شاهین صمدپور مستند ساز در اینستاگرامش با انتشار ویدئویی از زهرا حسینی نوشت :
واقعیت اینه تو چند سال گذشته با همین اطلاع رسانی ها بچه های زیادی پیدا شدن و به آغوش خانواده برگشتن .
زحمت های پلیس سرجای خودش اما در بعضی از موارد نقش فضای مجازی در پیدا شدن این بچه ها غیر قابل انکار بود .
ماها همین اطلاع رسانی از دستمون برمیاد که انجام می دیم ، مهم اَم نیست که صفحه ی ما چقدر فالوئر داره یا نداره مهم اینه که منِ نوعی تلاش می کنم به اندازه ی خودم تو این حرکت مشارکت کنم .
امیدوارم این بچه هم مثل آراد ( ماجرای پرستار قلابی ) مثل پرنیا ( دختر کرجی ) مثل باران شیخی ( کودک ربایی در اراک ) مثل یوسف ( کودک ربایی توسط یک زن تنها ) و مثل خیلی از بچه های دیگه پیدا بشه و دوباره همگی در لذت پیداشدن اِش سهیم بشیم .
در صورت مشاهده یا یافتن نشانی از زهرا با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید .
۰۹۱۲۷۹۵۵۴۰۰

separator line

سگ‌های هلال احمر به دنبال کودک گمشده در قلعه‌نو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور دو تیم آنست در عملیات جست و جوی دختربچه ۲ ساله گمشده در قلعه نو خبر داد.

شاهین فتحی با اعلام این خبرگفت: روز گذشته و در پی درخواست خانواده کودک گم شده در قلعه نو، تیم آنست هلال احمر پیشوا و یک تیم جست و جو و نجات از هلال احمر شهر ری در عملیات جست و جوی کودک دو ساله حضور داشتند و منطقه قلعه نو با حضور این دو تیم مورد بررسی و جست و جو قرار گرفت اما اثری از کودک گم شده یافت نشد.

تلاش ناکام سگ‌های هلال احمر برای پیدا شدن زهرا حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، اظهار کرد: روز گذشته و در پی درخواست خانواده کودک گم شده در قلعه نو، تیم آنست هلال احمر پیشوا و یک تیم جست‌وجو و نجات از هلال احمر شهر ری در عملیات جست و جوی کودک 2 ساله حضور داشتند و منطقه قلعه‌نو با حضور این دو تیم مورد بررسی و جست و جو قرار گرفت اما اثری از کودک گم شده یافت نشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (8 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

و- رفیعی | ۴ سال پیش
خدا کمک کنااه به این خانواده
ای کاش همه ی خونه های اون محیط رو می گشتند .
ممکنه رباینده کودک برای رد گم کردن سعی کنه خودشو به خانواده نزدیک کنه
ممکنه اون شب جایی که کودک رو قایم کرده گفته باشه گشتم
یه مورد آدم ربایی داشتیم که بنده خداروتوی صندوق ماشین برادرش قایم کرده بود و اون برادر دنبال خواهرش می گشت و نمی دونست خواهرش زیر گوششه .
بنظرم دراین خصوص باید خیلی دقیق بود و به همه شک کرد
من خیلی نگران زهرا کوچولو هستم
امیدوارم هرچه زودترپیدابشه
0
0
مرضیه | ۴ سال پیش
اولا خدا همتون رو خیر بده که اینقدر دلسوز و خوش فکرید و خدا از همتون هر ذکر و دعا و زیارتی کردید قبول کنه.منم از۴شنبه که فهمیدم حالم خرابه همش شوهرم میگه چته چرا اینقدر بهم ریختی میگم دلم آشوبه واسه زهرا کوچولو.من خودم دختر ۲.۵ ساله دارم هی نگاهش میکنم یاد اون می افتم خدا به همه شون به خصوص مادرش صبر بده خیلی خیلی خیلی سخته.ولی یه نکته هس خواستم بگم من خودم بچه سوم خانواده پدری ام هستم مادرم همیشه تو ۴.۵ سالگیم خواهرم رو به من میسپرد تا دو تا داداشم رو ببره مدرسه تو سال ۶۹.کسی رو نداشت بابام هم بعد جنگ درگیر یه عالمه قرض بود چند شیفت کار میکرد عملا همه چیز ما مادرم بود.این مادر هم شوهرش تو جا افتاده بوده نمیتونسته راه بره خودش بوده و دوتا بچه.خیلی سخته به خدا خیلی.اون مادر داره جور دونفر رو میکشه.چقد مامام منم واسه اون کارش تو بچگیم دعوا میشد.بازم با دلای مهربونتون دعا کنید خدا صدای شما مادرای مهربون رو حتما میشنوه.ایشااله به حق خودش یه فرجی به این موضوع بکنه
0
0

hits