دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرگ تلخ پسربچه ۲.۵ ساله در تهرانسر
5
خریدار بنز قدیمی در تهرانسر ، هنگام بررسی خودرو نتوانست خودروی داخل دنده را کنترل کند ، به مادربزرگ و نوه های دوقلویش برخورد کرد ...

تصادف بنز قدیمی با کودک 2.5 ساله

دلگرم: راننده بنز قدیمی ( بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰) قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی پشت فرمان خودرو نشسته بود غافل از اینکه خودرو در دنده قرار دارد و زمانی‌که اقدام به حرکت می‌کند خودرو به صورت دنده عقب حرکت کرده و با یک دوقلوی پسر ۲.۵ ساله و مادربزرگشان برخورد می‌کند.

ساعت ۱۸ روز 12 شهریور ۹۸ تصادف یک خودروی بنز قدیمی با یک خانواده، به پلیس اعلام شد.

مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک پسر بچه دو و نیم ساله به همراه برادر دوقلو و مادربزرگش روی زمین افتاده‌اند و کادر اورژانس در حال احیاء یکی از این پسر بچه‌ها بودند.

دقایقی بعد امدادگران اورژانس مرگ یکی از پسر بچه‌ها را تأیید کردند همچنین برادر دوقلو و مادربزرگ این کودک که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

تحقیقات پلیسی نشان داد که راننده بنز قدیمی ( بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰) قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی پشت فرمان خودرو نشسته بود غافل از اینکه خودرو در دنده قرار دارد.

راننده اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودروی بنز به صورت دنده عقب شروع به حرکت کرده بود.

خریدار بنز که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه دو و نیم ساله به نام نیکان و سپس با یک خودروی پژو برخورد کرده و در نهایت پس از برخورد با جدول کنار خیابان متوقف شده بود.

مادربزرگ این دوقلوها در این حادثه توانسته بود یکی از نوه‌هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.

سرهنگ محمود مالمیر؛ سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با اعلام این خبر گفت: راننده بنز با دستور مقام قضایی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (5 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ایرانی | ۴ سال پیش
این که جامعه ما طوری شده که هرکسو ناکسی راننده شده.. تمام کسانی که راننده باشن میدونن.. موقع دنده استارت بزنی ماشین میپره.. و این که این اقا چه مقدار استارت رو نگه داشته و همون مقدار گاز رو نگه داشته که خودرو تو دنده روشن شده.. جوری که نتونسته نگهش داره.. چراشو خدامیدونه و خوده راننده.. انشالا که مسولین صدور گواهی نامه در صدور گواهینامه به هرکسوناکسی کمی حساسیت به خرج بدن
0
0

hits