دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرد روسی یک ماه در چنگال خرس اسیر بود + تصاویر هولناک
3
مرد روسی که با دردها و زخم های شدیدی بر روی تمام اعضای بدنش به بیمارستان منتقل شد به دلیل ظاهر عجیب و شوکه کننده ای که داشت، نام او را " مومیایی زنده " انتخاب کردند...

اسیر بودن در چنگال خرس

دلگرم: یک فرد روسی پس از یک ماه اسیری در چنگال یک خرس به بیمارستان منتقل شد.

طبق گزارشات مرد روسی که با دردها و زخم های شدیدی بر روی تمام اعضای بدنش به بیمارستان منتقل شد به دلیل ظاهر عجیب و شوکه کننده ای که داشت، نام او را " مومیایی زنده " انتخاب کردند و ادعا می شود به مدت یک ماه در لانه خرس درنده قهوه ای زندانی بوده است!

مرد روسی یک ماه در چنگال خرس اسیر بود + تصاویر هولناک

این مرد روسی که با نام " الکساندر " شناخته شده است، زمانیکه یک ماه در لانه خرس گیر افتاده بود، با وجود شکستگی های متعددی در ناحیه ستون فقرات که نتیجه حمله وحشیانه خرس قهوه ای بود، توسط سگ های شکاری کشف و سپس به بیمارستان منتقل شد.

مرد روسی یک ماه در چنگال خرس اسیر بود + تصاویر هولناک

الکساندر در مصاحبه ای با پزشکان گفت :" خرس قهوه ای از من به عنوان غذای آینده خود، در لانه نگهداری می کرد و برای اینکه زنده بمانم، از ادرار خودم استفاده می کردم!"

با این حال پزشکان زنده ماندن او را فقط و فقط یک معجزه می دانند. همچنین گروهی که او را پیدا کردند، بی شک برایشان عجیب بود و نمی توانستند قبول کنند که او زنده است، و در ابتدا تصور کرده بودند که او یک مومیایی است!
صدمات و جراحاتی که در ناحیه ستون فقرات و همچنین بافت پوستی اش رخ داده است، به گفته پزشکان قابل درمان هستند و پزشکان هنوز نتوانسته اند دلیلی بر زنده ماندن او با این میزان جراحت و آسیب بیان نمایند!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits